Stockholmsbrudar
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
ska göra läpparna idag. Wish me luck!Får väl hoppas jag inte ser ut som kajsa anka efteråt
Haha, det blir säkert bra Godisråttan! Lycka till! Men du vet att vi tycker du är fin som du är!
Liten liten kanin skrev 2008-04-25 11:04:41 följande:
Hahaha, du är så tokig! Det kommer gå hur bra som helst!
jo d fixar sig. Ska bara ta i lite på överläppen och inget i underläppen.
Oj, här har det hänt grejer sen jag var inne och läste sist
AllStared: GRATTIS!!! Åhh va kul och mysigt. Håller alla tummar jag har för att det ska gå bra
Godisråttan: Good luck! Tycker som sagt också att du är jättefin som du är men huvudsaken är ju att du är nöjd...
Liten liten kanin: Jag gillar restaurang Kungsholmen, speciellt nu när det är fint väder och man kan sitta på Pontonen. Lite dyrt men helt klart värt det
Ja ja nu är det snart helg och jag är gräsänka så det blir tjejmiddagar och bruncher i solen för hela slanten. Var och bestämde tyg till klänningen i går och Marielle som ska sy den skissade upp hur jag ville ha den. Känner mig mer än nöjd. Hon kommer dessutom att sy den nu innan sommaren så nu längtar jag massor.. Vill ha nuuuuuu!
Sen hade jag min första bröllopsdröm i natt.. Inget funkade, vi hade ingen ring och allt var helt hysteriskt Ha ha..
Kram på er och trevlig helg i soooolen!
Helena
Åhhh vad mysigt det låter med tjejmiddagar och bruch i solen
Ja gud vad mysigt det låter Helena!
Tack alla för restaurangtips, men det blev H som fick bestämma till slut. Ändå hans födelsedag. Det blir ZinkGrill ikväll, inte varit där förut men hört att det ska vara bra! Kungsholmen blir det nog nästa gång, gillar oxå den.
Hoppas ni alla får en underbar helg!
Nu har de nappat min karl Han har på sig en för lite poliströja(tillhörande en 8åring)och min kille är bredaxlad och vältränad så ni kan ju tänka er hur det måste se ut
De ska spela paintball, sumobrottning i rålis, basta o duscha i sturebadet och sedan gå ut o käka. Hoppas de får kul!Inte fööör kul bara