• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • ohlala
    haha, jo men det jag menar är att om man har en buss att passa så måste man inte stanna i 3,5 timmar. det var ju innan min tid med er
  • mo chuisle mo chroí

¨hej hej nu smiter jag in i tråden fast flyttlasset inte gått än.. men planer måste man :)

• Godisråttan

Fikalista Onsdag 23/4 kl 17.00 på Frapinos vid Hornstull

Ohlala
    Liten liten kanin
    Helena Johansson
    Matteve(kanske)
    Godisråttan

• AllStared

Fikalista Onsdag 23/4 kl 17.00 på Frapinos vid Hornstull

Ohlala
    Liten liten kanin
    Helena Johansson
    Matteve(kanske)
    Godisråttan
    AllStared (kanske)

• Bluebride

välkommen hit

mo chuisle mo chroí skrev 2008-04-15 20:19:06 följande:

¨hej hej nu smiter jag in i tråden fast flyttlasset inte gått än.. men planer måste man :)
  • AllStared

om 100 dagar idag så gifter jag mej med min drömkarl. :D

• matteve

114 dagar här

Åh, vad jag längtar efter honom! Har bokat biljetter till Michigan och LA nu, så jag åker om två veckor! Men.. tyvärr blir det den sista gången vi ses innan veckan innan bröllopet. Jag ska klara mig i 3 månader utan honom... Vi har ju varit så bortskämda innan å setts var 1 1/2 månad!

Kan bara föreställa mig hur nästa gång kommer att vara - jag kommer att vara sååå uppspelt för att vi ska gifta oss, och för att jag får se honom igen.. dessutom ska ca 30 amerikaner komma i samma veva!

Vill gifta mig med min Matt NU!!!

• saragran

Hej på er Stockholms brudar - här har ni en till, så får man va med på ett hörn här kanske? :)

• Godisråttan
    saragran skrev 2008-04-17 13:29:30 följande:
    Hej på er Stockholms brudar - här har ni en till, så får man va med på ett hörn här kanske? :)
    Välkommen
    När ska du gifta dig?
  • Godisråttan
    matteve skrev 2008-04-17 12:58:54 följande:
    114 dagar här Åh, vad jag längtar efter honom! Har bokat biljetter till Michigan och LA nu, så jag åker om två veckor! Men.. tyvärr blir det den sista gången vi ses innan veckan innan bröllopet. Jag ska klara mig i 3 månader utan honom... Vi har ju varit så bortskämda innan å setts var 1 1/2 månad!Kan bara föreställa mig hur nästa gång kommer att vara - jag kommer att vara sååå uppspelt för att vi ska gifta oss, och för att jag får se honom igen.. dessutom ska ca 30 amerikaner komma i samma veva! Vill gifta mig med min Matt NU!!!
    åhhh vad kära ni kommer vara när ni gifter er...Du klarar 3 månader!Du har ju massor att se fram emot!
Svar på tråden Stockholmsbrudar