• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • Mica o Krille
    Godisråttan skrev 2008-04-23 16:14:12 följande:
    Mica o Krille skrev 2008-04-23 16:11:50 följande:
    vi med!Weeehh!Klart du får!Kom på fika idag kl 17.
    Fika? Hehe.. vart då?
  • Liten liten kanin

Precis, Mica o Krille! 1700 vid Frapinos vid Hornstull! Brukar bli jättetrevligt! Bara att hänga på! Vad kul, en till som slutspurtar nu!

• matteve

Hej tjejer! Ser inte ut som det blir ngn fika för min del.. men nästa gång hoppas jag! Ha det så trevligt!

• Mica o Krille

Liten liten kanin skrev 2008-04-23 16:16:00 följande:

Precis, Mica o Krille! 1700 vid Frapinos vid Hornstull! Brukar bli jättetrevligt! Bara att hänga på! Vad kul, en till som slutspurtar nu!
    Ojoj lite kort tid på mig. Tar minst en timma att åka in för min del till stan. Om det blir en nästa gång kanske.
  • Godisråttan

fast då är du ju redan gift

• Liten liten kanin

Ja precis! Häng på nu! Gör inget att du blir sen, vi håller utkik efter nån som ser förvirrad ut!

• Mica o Krille

Liten liten kanin skrev 2008-04-23 16:32:36 följande:

Ja precis! Häng på nu! Gör inget att du blir sen, vi håller utkik efter nån som ser förvirrad ut!
    Hahaha.
    Vad söta ni är.

Jag står ju o gör mat...
    Ahaa ska ni ha nästa träff såå sent. Nån mer som gifter sig den 3 maj?
  • Godisråttan

jag gifter mig 3 maj men har inte tid att ses mer innan bröllopet!Nu måste jag fara

• Mica o Krille

Nån jävla liten skit har anlagt en brand i folkets hus i vallentuna inatt, där vi ska ha vår bröllopsfest. Mindre skador på fasaden stod det, nu imorn måste jag ringa o kolla hur det står till. Fyfan om det hade blivit illa skadat, vad fan hade vi gjort då? Vad 17 gör vi om vi inte får hyra nu... Orolig. Måste ringa o kolla.

Svar på tråden Stockholmsbrudar