• Godisråttan

Stockholmsbrudar

En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.

Vår gamla tråd är avstängd för svar..

• Svar på tråden Stockholmsbrudar
  • Godisråttan

Nu är det mesta klart!festprogram och vigselprogram är på G.

• Helena Johansson

Min dator verkar störd.. jag kommer inte in via google heller så nu ger jag upp. Tror att de är jättefina och att dina tjejer kommer att uppskatta din gest massor!

• matteve

Åh, vad spännande! Jag ska vänta med allt som heter bröllop nu tills tentorna är klara.. men ooh, vad kul det är!

Du måste vara såå excited nu! Det är ju inte långt kvar!!

Godisråttan skrev 2008-04-14 10:38:38 följande:
    Nu är det mesta klart!festprogram och vigselprogram är på G.
    Jag har inte hunnit göra/skickat ut de svenska inbjudningarna än, men tänkte göra det innan den 1a maj. O.S.A. är den 1 juni - är det för kort tid? Hmm...

På vägen hem från jobbet idag, hittade jag mina underkläder till bröllopsnatten! Det var Triumph som hade jättefina... Fastnade för ett torsolette set (eller hur det nu stavas). Så fint!
  • 0205

KOmmer inte in på sidan från google heller ???
    Så nyfiken nu. Kan du inte lägga in bild i galleriet?

matteve skrev 2008-04-13 01:35:53 följande:
    Okej, tjejer - sök så här [ "pearls of friendship" dogeared ] på Google, så kommer det upp!
  • matteve

Har lagt in en bild, men den är det en väldigt dålig upplösning på (ska inte gå att kopiera bilden från hemsidan!) Var nästan finare i silver m. pärla. (man får halsbandet i en liten söt påse)

0205 skrev 2008-04-14 21:40:37 följande:
    KOmmer inte in på sidan från google heller ???Så nyfiken nu. Kan du inte lägga in bild i galleriet?
  • AllStared
    matteve skrev 2008-04-14 22:17:50 följande:
    Har lagt in en bild, men den är det en väldigt dålig upplösning på (ska inte gå att kopiera bilden från hemsidan!) Var nästan finare i silver m. pärla. (man får halsbandet i en liten söt påse)
    Oh sött, va kostar ett sånt? :)
  • Godisråttan

Vad sägs om en BT fika nästa vecka?

Svar på tråden Stockholmsbrudar