Stockholmsbrudar
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
En tråd för alla Stockholmsbrudar 2008.
Vår gamla tråd är avstängd för svar..
FY VAD KUL!! Det måste vara skönt att ha koll på allt nu & bara ha det sista att tänka på. Å det är ju kanon om man hittar assecoarer som man kan använda senare! Det ska jag också försöka!
Tycker absolut inte att du behöver göra läpparna - du har ju redan så fina!! Men så klart om du vill.. men har du gjort det förut så du vet hur det blir? Annars skulle inte jag våga.. tänk om det inte blir som du tänkt dig?
Jag är så avis.. vill gifta mig IGÅR!
Isifer: ja, hur går det med klänningen?! Är du klar?
Jag å min tärna köpte hennes klänning idag - den är bright green! Men såååå cool! Ser inte alls ut som en tärnklänning, men hon kommer att vara så vacker i den.
Har gjort förr men med perlane. Nu ska jag göra med restylane. Alla tycker jag är dum som ska göra det när jag har fylliga redan men vill ha lite större överläpp. Jag vet fånigt!
Kommer alla imorgon?
Guuud vad det låter spännande Godisråttan! Det är verkligen upplopp nu! Jag är oxå jätteavundsjuk, tiden går såååå långsamt...
I helgen skenade vi omkring å köpte småsaker. Kuvert till CD-skivor vi ska lägga fram så folk kan bränna till oss, flaggor (med dödskallar på, inte min idé...) att sätta i festhäftet vid "ballongsången", kikade på diadem till mig men kände mig som en fjortis på skönhetstävling, haha. Får kanske tänka om vad gäller det, kändes inte alls bra. Eller så var det alldeles för blingigt. Tjejen i butiken sa att det kommer passa när jag har klänningen på mig, men jag vet inte. Åsså köpte vi en miljard meter sidenband till festhäftena. Ujujuj, festhäftena ja. Det kommer ta tiiid att få till dem. Å man kan ju inte göra bordsplaceringen förrän typ 2 dagar innan, annars kan man ge sig sjutton på att nån blir sjuk... Ja jag vet inte... Vi ses imorrn vet jag iaf! Ska bli superskoj som alltid!
Godisråttan, glöm inte bilderna du ska visa oss! Vi ses 1700!
Liten liten kanin skrev 2008-04-23 08:03:27 följande:
Blir sen tjejjer Men jag kommer!
Hallå, får man hoppa in här?
Vi gifter oss om 10 dar.. Ojoj!
Mica o Krille skrev 2008-04-23 16:11:50 följande: