• matteve

Stockholmsbrudar

Åh... jag ringde för att beställ min klänning, men den finns tydligen bara i ivory. Å nu vill jag verkligen ha en helvit. *suck*

Får börja om mitt klänningletande helt enkelt... Jaja.. *joinar Godisråttans klubb*

• matteve

Det finns många fina klänningar där - lycka till!!!

Godisråttan skrev 2008-02-18 13:27:50 följande:
    MatteveHåller på att kolla på köp o sälj, blocket och tradera nu. Vet ej om jag vågar beställa fr Kina då det kan bli försenat ju...
  • matteve

haha.. antar att du menar Danmark Jag läste det som att du var arg först!!

0205 skrev 2008-02-18 19:29:35 följande:
    Hej girls..har trackat paketet på nätet och chokladen har lämnat fanmark på väg hit.. så paketet borde komma rätt snart!Säger till när det anlänt!Kram på er!
  • matteve

Jag tror att ganka skulle komma förbi också ett tag!

Liten liten kanin: Jag ska också ha avokadon...å kycklingspett!! mums!

• matteve

WOW!! De skulle vara jättevacker på dig!! Ärligt... tycker att det är jättefint med volym i kjolen.

Jaha, då får man väl ta en macka då. Men nästa gång träffas vi en helg!

Godisråttan skrev 2008-02-19 09:25:37 följande:
    Vad tror ni?Fast vit och med släp?www.tradera.com/auction/auction.aspx
  • matteve

Håller med om La Sposan.. den är jättefin!!

• matteve

Vi har bara träffats tre gånger.. eller iaf så länge jag varit här! Vi gifter oss alla olika, men maj-augusti

Vi har tagit med oss inbjudningskort och sånt, det är ju alltid kul att få höra lite feedback och se hur andra tänker. Vi letade nämligen kort, stämplar och band tillsammans, så det var roligt att se resultatet!

Ska ni med imorgon, tjejer?

ohlala skrev 2008-02-19 12:36:12 följande:
    jag undrar som allstared? hur länge har ni träffats? när skall ni gifta er (ungefär) och tar ni med er grejer på fikorna - det gör ni väl inte men undrar ändå .
  • matteve

Haha.. kommer ihåg första gången jag träffade tjejerna. Då går jag fram till Liten liten kanin å säger att jag känner igen henne från bilden här på BT... grejjen är att hon inte har någon bild!! Tur att jag hamnade rätt iaf!

Nej, men vi kan ju mötas utanför Frapinos, som vi gjorde i början. Eller vad säger ni?

Indil skrev 2008-02-19 21:34:05 följande:
    Jag som inte varit med på fikat förut... Hur känner jag igen er?Ser ni någon som verkar nervös och inte var hon ska är det antagligen jag
  • matteve

Jag är den tjej som har musse pigg öron och en clown näsa.

• matteve

Gjorde du? Jag kom 10 minuter innan, men gick in för att jag frös! Men oj då.. du skulle kommit in och tittat efter oss. Vad synd...

Det blir fler fikor tjejer! Det är så mysigt att få snacka bröllop över en kopp kaffe.. eller salladsbuffé

Indil skrev 2008-02-20 17:35:21 följande:
    Missuppfattade jag något?Det var väl idag kl.16 utanför Frapino? Stod och väntade.
Svar på tråden Stockholmsbrudar