Stockholmsbrudar
Åh... jag ringde för att beställ min klänning, men den finns tydligen bara i ivory. Å nu vill jag verkligen ha en helvit. *suck*
Får börja om mitt klänningletande helt enkelt... Jaja.. *joinar Godisråttans klubb*
Åh... jag ringde för att beställ min klänning, men den finns tydligen bara i ivory. Å nu vill jag verkligen ha en helvit. *suck*
Får börja om mitt klänningletande helt enkelt... Jaja.. *joinar Godisråttans klubb*
Det finns många fina klänningar där - lycka till!!!
haha.. antar att du menar Danmark Jag läste det som att du var arg först!!
Jag tror att ganka skulle komma förbi också ett tag!
Liten liten kanin: Jag ska också ha avokadon...å kycklingspett!! mums!
WOW!! De skulle vara jättevacker på dig!! Ärligt... tycker att det är jättefint med volym i kjolen.
Jaha, då får man väl ta en macka då. Men nästa gång träffas vi en helg!
Håller med om La Sposan.. den är jättefin!!
Vi har bara träffats tre gånger.. eller iaf så länge jag varit här! Vi gifter oss alla olika, men maj-augusti
Vi har tagit med oss inbjudningskort och sånt, det är ju alltid kul att få höra lite feedback och se hur andra tänker. Vi letade nämligen kort, stämplar och band tillsammans, så det var roligt att se resultatet!
Ska ni med imorgon, tjejer?
Haha.. kommer ihåg första gången jag träffade tjejerna. Då går jag fram till Liten liten kanin å säger att jag känner igen henne från bilden här på BT... grejjen är att hon inte har någon bild!! Tur att jag hamnade rätt iaf!
Nej, men vi kan ju mötas utanför Frapinos, som vi gjorde i början. Eller vad säger ni?
Jag är den tjej som har musse pigg öron och en clown näsa.
Gjorde du? Jag kom 10 minuter innan, men gick in för att jag frös! Men oj då.. du skulle kommit in och tittat efter oss. Vad synd...
Det blir fler fikor tjejer! Det är så mysigt att få snacka bröllop över en kopp kaffe.. eller salladsbuffé