• matteve

Stockholmsbrudar

Åh, vad skönt att ha det klart!! Jag ska kolla klänning idag.. och HITTA DEN!! Ska bli kul att få se bilderna på frisyrerna nästa gång.

Kunde inte sova inatt, för jag vet att han sätter sig på ett plan idag!! Ahh! Var så glad igår, att jag hoppade jämfota på Södra station (när ingen såg!) Värsta ungen.. men åh, vad mysigt det ska bli!!!!

Ha en bra dag tjejer!

• matteve

Godisråttan: FY VAD VACKER DU ÄR!!! Kan jag få låna ditt hår den 9 augusti? Men ärligt, kommer bli sååå fint!

• matteve

Näe, jag skulle inte ändra.. var jättefint. Jag e avis.

Jag har lagt ut bilder på två klänningar jag provade. Måste säga att den inte är så glansig som det ser ut, det är pappas B-kamera Men det lutar nog åt den första, men med underkjol!

La även in en bild med ett vitt halsband som hörde till en annan klänning - tyckte det var riktigt coolt!

Aja, tell me what you think!!

• matteve

Jag har nog bestämt mig för klänningen i mitt galleri Tycker bäst om den. Nu måste jag iofs vänta en vecka innan jag beställer, eftersom Matt kommer imorgon.

Den blir nog superfin!!

• matteve

Åh, jag vill också med på lördagsfikan!! Men jag kan nog inte vara där förrän vid tre. Å Godisråttan - skulle du kunna ta mina drageer också? Annars får jag ta det vid ngt annat tillfälle (Matt åker ju i början på nästa vecka ).

Hoppas att allt är bra med er allihop!

-------------------------------------------

Lördagsfika den 8:e mars kl 1400 på Mocco (eller Espressohouse?)

Liten liten kanin
    Helena Johansson
    ohlala
    matteve (kommer vid 15-tiden)

• matteve

Godisråttan, SUPERFIN klänning!!!!! WOW! Du måste vara överlycklig!

Nu ska jag sätta mig med inbjudningskorten igen...

• matteve

Åh, vad snällt av dig, Godisråttan!! Ska bli så kul att få se er på lördag

Klänningen får vänta i ngn vecka, men jag är helt säker på att det är den jag vill ha. Matt har beställt smokingen och vi har valt ut en vigselring till honom. Dessutom har vi pratat igenom alla planer med van der Nootska - helnöjd! Matt älskade stället - det ligger ca 150 meter från kyrkan också, perfekt!!

Han åkte imorse, så det känns så tomt. Men jag har flygbiljetten klar till DC nu, så jag får se honom om tre veckor igen. Å då ska vi på bröllop!!

• matteve

Haha, måste berätta!! Jag satt och tittade på Rapport ikväll, å de hade ett inslag om den iranska medborgarrättskämpe som fick Olof Palmes pris, men som blev stoppad att resa ut från Iran. Iaf, det hölls en presskonferens, där hennes syster fick mottaga priset - och allt hölls i vår middagssal!! Swedenborgssalen på van der Nootska palatset! Jag blev helt paff "Där ska vi ha middagen å dansa ju"! Så fin!!! Kul eftersom mamma å pappa inte sett salen innan

• matteve
    AllStared skrev 2008-03-08 19:16:02 följande:
    Tack för idag, hoppas jag inte skrämde iväg er alla :p
    Hahaha, det var väl i så fall vi som skrämde iväg dig, eftersom du gick först! Men verkligen, supertrevligt tjejer!
  • matteve

Äntligen!!! Nu är brudklänningen beställd! Jag hade ju inte tänkt prova den, utan bara göra beställningen. Men då ville kvinnan i butiken att jag skulle göra det, för att vara säker på storleken. Jobbigt! Jag solade igår, å blev lite röd + att jag var osminkad och hade håret uppsatt i en slarvig knut! Vad hemsk jag kände mig!! Men men, klänningen var lika fin!!

Liten liten kanin: Det har försvunnit tio av mina gulhjärtan *host host*, så jag gömde mina med (från mig själv)!

Svar på tråden Stockholmsbrudar