Inlägg från: Liten liten kanin |Visa alla inlägg
  • Liten liten kanin

Stockholmsbrudar

Idag har jag köpt en jättefin torslette! Gräddvit och supersöt! I love it!!! Hittade på Underfin, underklädesbutik på Drottningg. På erotikbutikerna hittade jag inga som satt lika bra som en "riktig", haha. I den här får jag t o m lite större byst, å det utan axelband! fantastiskt vad de kan!

• Liten liten kanin

Det låter ju bra Lilla My! Vi behöver öva mer trots att vi tagit lektioner. Kommer ju ha glömt hälften när det är dags annars.
    Vi har varit helt inne på att dansa valsen till Apocalypticas tolkning av "Nothing else matters" (helt instrumental) men pratade med vår DJ igår å han sa att han alltid brukar spela å sjunga live de första låtarna! Det måste man ju utnyttja! Han jobbar som trubadur oxå så han lär ju vara duktig på att sjunga tycker man... Så nu har vi bytt funderingar till "Annies song" som han föreslog. Jättefin text ju!

Sorry, ingen bild på torsoletten (tror jag det stavas...).

• Liten liten kanin

Liten uppdatering!

17.00 på frapinos den 2:a

Ohlala
    liten liten kanin
    helena johansson
    Godisråttan
    (lilla my)

Fler som är på?

• Liten liten kanin

Mateteve: Det låter helt underbart, både bröllopet och lägenheten! Vad glad jag är för er skull!
    Igår var vi i Uppsala å tittade i kyrkan, i festlokalen och åkte ut till tjejen som har häst och vagn å klappade på hästen å provsatt vagnen! Det som slår mig är att alla är såååå himla glada för vår skull. Jaja, tjejen med hästen får förstås betalt men ändå, de berättade historier om deras bröllop å var så glada för vår skull! Å vaktmästaren i kyrkan var hur trevlig som helst å visade runt i alla vrår i kyrkan å insisterade på att vi skulle prov-knäböja på bönpallen vid altaret. haha, allt det där ska vi ju göra med prästen sen, men det kan man inte öva på för mycket tyckte han.
    Vet dock inte hur jag ska klara vigseln, började gråta bara jag klev innanför kyrkportarna. Det här är så stort!

• Liten liten kanin

Helena, vad smart att boka en fredag! Jag har en tisdag inbokad tror jag, ska genast kolla om det går att ändra! Inget kul att bara åka hem å tvätta bort allt för att gå upp till jobbet nästa dag.
    Jag är sambofri hela helgen å ledig i tre dagar! Ahhh! faktiskt lite skönt att vara ensam hemma när det händer så sällan. Idag ska jag åka till IKEA å kika på de lakan de har för 15kr styck å se om de går att sy om till dukar. Hellre det än 55 kr styck för dukar från cateringen. Vi tänkte lägga nåt annat mjukt tyg under så att det dämpar. Fånigt kanske, men jag tycker det gör en otrolig skillnad för känslan att ha ett "mjukt" bord istället för en supertunn duk så allt "slår" i bordet när man ställer ner det. Fantastiskt vilka bekymmer man har, haha!
    Hoppas det är bra med er alla! Å jag håller med, vi har blivit lite sämre på att skriva!
    Godisråttan: Inte ens en månad kvar!!!!!!!

• Liten liten kanin

Vad kul att du trivs med nya jobbet Godisråttan! Verkligen snabba ryck från att du fick jobbet tills du började jobba!
    Blev inga lakan på IKEA idag, de för 15 spänn är tunna som flor å funkar nog inte som dukar. Genomskinliga lixom...
    Nu ska jag iväg å dricka rödvin med ett par kompisar, å imorrn ska jag träffa mamma på stan 1115 för shopping. Kommer vara tröööött...

• Liten liten kanin

Matteve, jag tycker inte det var töntigt! Jag skulle bli ärligt glad och rörd om jag fick ett sånt halsband eller armband av en väninna. Och då tycker jag många andra såna friendship-grejor kan vara lite cheesy... De här var jättesöta!

• Liten liten kanin

Ok, den med pärlan är mycket bättre dock... Tycker det är lite varning på vingarna... Hihi, jaja du ville ju veta vad vi tyckte. Go for pärlorna!!!

• Liten liten kanin

Jag kan oxå onsdag 23:e kl 17!!! Frapino´s röstar jag oxå på, så lätt att bara ta bussen över Västerbron!
    Mmmmm, undrar vad jag ska ta... Kycklingspett med sötsur sås... Avocado å keso... Mmmm....
    Ikväll ska jag på choklad- å vinprovning med jobbet! Mmmmmm på det oxå!
    Kram på er!

• Liten liten kanin

Åååå vad spännande Godisråttan! Om du vill visa oss så vill jag jättegärna se! Herregud, 2 veckor kvar!!! Jag kommer vara ett nervvrak när det är så kort tid kvar för oss...
    Välkomna alla nya! Som sagt, kom med och fika på onsdag!

• Liten liten kanin

Guuud vad det låter spännande Godisråttan! Det är verkligen upplopp nu! Jag är oxå jätteavundsjuk, tiden går såååå långsamt...
    I helgen skenade vi omkring å köpte småsaker. Kuvert till CD-skivor vi ska lägga fram så folk kan bränna till oss, flaggor (med dödskallar på, inte min idé...) att sätta i festhäftet vid "ballongsången", kikade på diadem till mig men kände mig som en fjortis på skönhetstävling, haha. Får kanske tänka om vad gäller det, kändes inte alls bra. Eller så var det alldeles för blingigt. Tjejen i butiken sa att det kommer passa när jag har klänningen på mig, men jag vet inte. Åsså köpte vi en miljard meter sidenband till festhäftena. Ujujuj, festhäftena ja. Det kommer ta tiiid att få till dem. Å man kan ju inte göra bordsplaceringen förrän typ 2 dagar innan, annars kan man ge sig sjutton på att nån blir sjuk... Ja jag vet inte... Vi ses imorrn vet jag iaf! Ska bli superskoj som alltid!

• Liten liten kanin

Godisråttan, glöm inte bilderna du ska visa oss! Vi ses 1700!

• Liten liten kanin

Precis, Mica o Krille! 1700 vid Frapinos vid Hornstull! Brukar bli jättetrevligt! Bara att hänga på! Vad kul, en till som slutspurtar nu!

• Liten liten kanin

Ja precis! Häng på nu! Gör inget att du blir sen, vi håller utkik efter nån som ser förvirrad ut!

• Liten liten kanin

Ja tack för igår som sagt! Så kul att träffas!
    Nu är jag ledig fre, lö! Skööööönt, har inget alls planerat iofs men det är härligt att bara ta dagen som den kommer. Ska ut och äta imorrn iofs, har någon nåt bra förslag på nån trevlig restaurang med gott vin?

• Liten liten kanin

Ja fy, jag satt oxå fast på gröna. Stackars Helena fick sitta å vänta lääänge.
    Faros säger du? Ska genast kolla upp! Tack!

• Liten liten kanin

JAg ska oxå in till stan idag å shoppa småsaker! Till panduro å köpa en pappresväska bland annat. Ska måla den fin (nåja så fin jag kan...) å ha den som "brevlåda" på festen till de som vill bidra till bröllopsresan (har önskat oss anonyma bidrag). Blir nog bra.

• Liten liten kanin

Haha, det blir säkert bra Godisråttan! Lycka till! Men du vet att vi tycker du är fin som du är!

• Liten liten kanin

Hahaha, du är så tokig! Det kommer gå hur bra som helst!

• Liten liten kanin

Ja gud vad mysigt det låter Helena!
    Tack alla för restaurangtips, men det blev H som fick bestämma till slut. Ändå hans födelsedag. Det blir ZinkGrill ikväll, inte varit där förut men hört att det ska vara bra! Kungsholmen blir det nog nästa gång, gillar oxå den.
    Hoppas ni alla får en underbar helg!

Svar på tråden Stockholmsbrudar