Inlägg från: Liten liten kanin |Visa alla inlägg
  • Liten liten kanin

Stockholmsbrudar

Idag har jag köpt en jättefin torslette! Gräddvit och supersöt! I love it!!! Hittade på Underfin, underklädesbutik på Drottningg. På erotikbutikerna hittade jag inga som satt lika bra som en "riktig", haha. I den här får jag t o m lite större byst, å det utan axelband! fantastiskt vad de kan!

• Liten liten kanin

Det låter ju bra Lilla My! Vi behöver öva mer trots att vi tagit lektioner. Kommer ju ha glömt hälften när det är dags annars.
    Vi har varit helt inne på att dansa valsen till Apocalypticas tolkning av "Nothing else matters" (helt instrumental) men pratade med vår DJ igår å han sa att han alltid brukar spela å sjunga live de första låtarna! Det måste man ju utnyttja! Han jobbar som trubadur oxå så han lär ju vara duktig på att sjunga tycker man... Så nu har vi bytt funderingar till "Annies song" som han föreslog. Jättefin text ju!

Sorry, ingen bild på torsoletten (tror jag det stavas...).

• Liten liten kanin

Liten uppdatering!

17.00 på frapinos den 2:a

Ohlala
    liten liten kanin
    helena johansson
    Godisråttan
    (lilla my)

Fler som är på?

• Liten liten kanin

Mateteve: Det låter helt underbart, både bröllopet och lägenheten! Vad glad jag är för er skull!
    Igår var vi i Uppsala å tittade i kyrkan, i festlokalen och åkte ut till tjejen som har häst och vagn å klappade på hästen å provsatt vagnen! Det som slår mig är att alla är såååå himla glada för vår skull. Jaja, tjejen med hästen får förstås betalt men ändå, de berättade historier om deras bröllop å var så glada för vår skull! Å vaktmästaren i kyrkan var hur trevlig som helst å visade runt i alla vrår i kyrkan å insisterade på att vi skulle prov-knäböja på bönpallen vid altaret. haha, allt det där ska vi ju göra med prästen sen, men det kan man inte öva på för mycket tyckte han.
    Vet dock inte hur jag ska klara vigseln, började gråta bara jag klev innanför kyrkportarna. Det här är så stort!