• junilejon

Barnkarusellen

Hej tjejer!!!
    Kommer ni ihåg mig???
    Nu är jag äntligen på banan igen...har saknat er såååå mycket!!!
    Anledningen till min frånvaro är pga först så mådde jag verkligen skit pga bebben,sen gick datorn sönder och sen vårt internet pga alla stormar vi har haft.
    Har varit på ultra ljud för några veckor sedan...vilken häftig upplevelse det var! Den lilla kotten låg ju inte stilla i en sekund,så det tog lite tid att mäta kotten.
    Magen den växer och växer och är riktigt stor nu så nu få maken hjälpa mig att raka bikinilinjen tur att maninte har så mycket hår
    Två av mina tre kompisra som var gravida har nu fått, en liten Juni och en liten Thea, min andra kompis skulle ha fått förra måndagen men inget har hänt där en!!!

Nu jobbar jag bara 4 veckor till,ansökte om ledigt dem sista 18 arbetsdagarna i April,sen går min havandeskapspening på 1 maj.
    Det ska bli så skönt...då kan jag i lugn och ro fixa inför kottens ankomst!!!

Vad har hänt annars!!! Såg att ni alla vet vad Sweet hari magen,är grymt nyfiken!! Har ju inte hennes blogg adress längre,den försvann men den gamla datorn....

Lappis....Herregud vad spännande!!! Håller tummarna så att dem bli blå att det blir ett stort blått plus

Kramar till er alla!!!!

• junilejon

Lappis... ja att det ska vara så svårta att bestäma sig

Vänta med spänning på att få läsa om pluset,håller verkligen tummarna för er!!!

• junilejon

MrsB ja sms mig om sweet...gissar på en liten kille!!!

Lappis jag har BF 8/7 så det är långt kvar...en evighet känns det som!!!

Muggles,hur klara du stormarna i Götet! Där måste det blåsa ännu värre!! Var ni på båtmässan? Vi var där,blev lite besviken för det var ju inte så många segelbåtar!!

• junilejon

Lappis...nu missade jag dig precis synd att det inte var något denna gången heller,men det känns skönt att du inte deppar ihop totalt....och även jag tycker att det verkar mysko!!! Hoppas att Parisresan och champange gör dig lite nytta...

Sweet...grattis till den lilla.....som växer i magen!
    Ja skicka min gärna din bloggadress igen... känns som att jag inte vet någonting om er längre

• junilejon

Tinga

Jag tycker att det är så spännade att du ska få tvillingar...det måste vara helt annolunda en en vanlig gravidet!! Och bara för att det är tvillingar betyder inte det att själva födslen ta längre tid,för min mamma tog det 2 1/2 från första verken till att jag och syrran var ute,det skiljer 10 min mellan oss...
    Är du inte kissnödig hela tiden nu? Det är jag,är uppe en gång i timmen på natten och kissa,så man är helt slut när kl ringer 03.30 och man måste gå upp men det är väl lika bra att man börja vänja sig!!!

Ligger i feder och hosta idag,vaknade av att jag var helt dyngsur av svett...så äckligt!Ringde chefen och sa att jag inte kommer idag och hon blev lika sur som vanligt....som tur är slutar hon på fredag så då är det fest sen jobbar jag ju bara 4 veckor till!!!

Tänkte ut och titta på barnvagn till helgen,men det verkar ju vara en djungel av dem...hur ska man lyckas bestäma sig om någon?!?!

• junilejon

Tinga ja jag håller med dig ang barnvagnar,jag skulle med klara mig bra utan att det står Urban Jungle på sidan!!! Vi få väl se vad vi hittar..... jag och syrran låg i säte hela graviditeten,jag kom ut först med huvudet först och syrran efter med fötterna först....det är ju lite riskabelt när man kommer med fötterna först,men det gick bra!!!

• junilejon

Nattson..den vagnen var ju jätte fin! Är ute efter något liknande...vi få väl se vad vi hittar! Tittade faktiskt lite på blocket på begangnade vagnar och dem ser väldigt fina ut där...

• junilejon

Nattson,ja hittar men en sån billig och bra vagn som er så hade jag med slagit till....dem jag tittat på blocket på ligger på ca 2500 :-nu och nypris ligger på ca 6000:- till 8000:- så då tycker jag att priset är jätte bra (beroende på skitet med)

• junilejon

Tinga ja sån vagn har jag med varit inne på,mina kompisar har sådana vagnar och det verkar hur smidigt som helst....

• junilejon

Tack Oms för tipset..ska gå in där och kolla!!!

Svar på tråden Barnkarusellen