Barnkarusellen
Hej tjejer!!!
Kommer ni ihåg mig???
Nu är jag äntligen på banan igen...har saknat er såååå mycket!!!
Anledningen till min frånvaro är pga först så mådde jag verkligen skit pga bebben,sen gick datorn sönder och sen vårt internet pga alla stormar vi har haft.
Har varit på ultra ljud för några veckor sedan...vilken häftig upplevelse det var! Den lilla kotten låg ju inte stilla i en sekund,så det tog lite tid att mäta kotten.
Magen den växer och växer och är riktigt stor nu så nu få maken hjälpa mig att raka bikinilinjen tur att maninte har så mycket hår
Två av mina tre kompisra som var gravida har nu fått, en liten Juni och en liten Thea, min andra kompis skulle ha fått förra måndagen men inget har hänt där en!!!
Nu jobbar jag bara 4 veckor till,ansökte om ledigt dem sista 18 arbetsdagarna i April,sen går min havandeskapspening på 1 maj.
Det ska bli så skönt...då kan jag i lugn och ro fixa inför kottens ankomst!!!
Vad har hänt annars!!! Såg att ni alla vet vad Sweet hari magen,är grymt nyfiken!! Har ju inte hennes blogg adress längre,den försvann men den gamla datorn....
Lappis....Herregud vad spännande!!! Håller tummarna så att dem bli blå att det blir ett stort blått plus
Kramar till er alla!!!!