• junilejon

Barnkarusellen

Oms...okej tack...ska genast gå in och läsa vad dem tycker där!!

• junilejon

Izzie...fy vilken jobbig sits du är i,men jag hade nog med väntat med att berätta...jag vet att livet är orättvist och att en del vill gud ha tillbaka till himmlen snabbare än andra...det finns inga ord som skulle vara till någon klen tröst,men jag vet exakt hur du känner det!Skicka en stor kram och du ska veta att jag tänker på er...

MSW,nej jag är inte nära målgången! Men min havandeskapspenning gå på den 1 Maj och jag tog semester dem 3 sista veckorna i April,eftersom jag inte orkar jobba mer, sitter ju ner 15 min på 8 1/2 timme om dagen och har ett stressigt jobb. Min man och mamma och pappa tyckte att jag skulle göra så! Vi har ju farliga kemikalier som krom och cyanid med...eftersom min pappa jobba och är delägare i koncernen så vet han hur farligt och jobbigt det kan vara ibland!!! Jag är beräknad den 8/7....

MrB Vi ska ha den 8/7..då ska Carl Kotten Melvin L B....komma

Min kompis fick en liten flicka igår kväll,hon hade då gått äver exakt 2 veckor...hon är så söt!!!
    Så nu har Juni,Thea och Ella kommit till världen....men dem få vänta med att få leka med min lilla Melvin

• junilejon

Vad många vi är som ha BF i Juli tror ju att Tinga kommer att få ca 1 mån tidigare...det är vanligt att man få tvillingar tidigare...

Lappis..ni hann före mig! Det var det första jag läste när jag slog på datorn...jag tror faktiskt att jag kommer att ta en glas eller två...men man vet aldrig!!!

• junilejon

Vickan..vet hur du känner dig...ligger med med feber,fick det igår och sen är jag tjocki halsen,läste igår att Februari och Mars är dem månader då vi svenska är mest sjuka,det är pga av att bakterierna trivs i den torra luften vi har nu....

• junilejon

Tinga..nej vi har inte tagit reda på könet än,men det har känts som att det var en kille sen ultraljudet,både jag och maken kände att det kändes som en liten kille...så blir det en kille blir det en Melvin och blir det en tjej blir det en Nova...men det kan ju ändras när bebben kommer ut! Det kankse inte alls är någon Melvin eller Nova..utan kanske en Clara och Alex..
    Ja killnamn är mycket svårare,undrar varför!

Lappis,jag vet inte vilka namn som är populära nu och vilka som inte är det! Jag vill inte veta det heller,för vi väljer inte namn efter vad som är popis eller inte...

MrsB och Tinga hör av er när ni kan träffas!!!

• junilejon

Lappis,vi har med varit inne på Jonathan och Neo. Jonathan har jag tyckt är fint i hela mitt liv efter Bröderna Lejonhjärta...men visst ändra man sig hela tiden!
    Min man är helt bombsäker på att bebben ska heta kotten i mellan namn vet inte vad han fått det ifrån!!!

• junilejon

Jag har ett killnamn som jag vill ha som mellan namn med...det är så coolt! Min morfar heter det och morfar betyder mycket för mig...ni kan aldrig gissa det namnet?!?

• junilejon

Jag skulle heta Linda-Marie...men min pappa räddade mig så jag heter Linda Marie och syrran heter Line Sofie....

• junilejon

Min morfar heter Brynolf....hur fult och coolt är inte det???
    Det är nog inte så vanligt...det enda jag inte klara av är dubbelnamn...min kompis,hennes bröder är skit snygga killar,då menar jag verkligen skitsnygga,så heter dem Nils-Evert
    och Jan-Erik det förstör allt. Ja menar tänk om Jonny Depp skulle heta Nils-Evert...hur kul skulle det vara!!!???

Svar på tråden Barnkarusellen