Junilejon: Bara 4 veckor till?! Är du så nära "målgången"? (har ingen koll, fast Mrs B la in bf listan för inte så länge sedan, läste den inte tillräckligt noga helt enkelt, får skylla mig själv )
Nattson: Nu har ni väl gett er i väg, men ha det så himla bra på semestern!!
BS & Nattson: Imorgon går jag in i vecka 17..
BS: Skönt att höra att ditt inte gick över förrän så pass "sent", kanske jag kan hoppas på det.. Har inte testat något mot det, men efter varje dag med illamående eller efter varje kräkning hoppas jag juh på att det ska vara sista gången.. Mådde illa i går också, men kräktes inte, och idag har jag knappt mått illa alls, ännu iaf.. Alltid något..
Tinga: Skönt att allt såg bra ut på UL, och jag antar att det känns ganska mysigt att få titta på dom ofta, även om det egentligen är för att kolla att allt står rätt till..
Lappis, låter som en riktigt bra helg! Och skriver som någon annan skrev, att nu måste juh resten av ifv'n gå som en dans och bli superlyckad!!
Vi var hos doktorn igår, och han tyckte att så länge mina trombocyter ligger så pass högt som 30 (som de låg sist) så var det inga större problem, knappt inte ens med förlossningen. Men han skulle också ta kontakt med min andra doktor och prata om hur vi ska göra.. Jag fick också ta ett nytt blodprov för att kolla trombocyterna, och när jag skulle ta det var jag så nervös att jag satt och skakade, inte för att jag var rädd för själva sticket, utan för att jag vill juh så himla gärna att det ska vara på (minst) 30.. Well, får se när jag får svar på det...
Doktorn frågade iaf oss om vi kanske ville göra ett 'litet ul' för att se om det stämde något sånär med vilken vecka vi skulle vara i. Och det tackade vi såklart ja till och fick oss ett "tjuvkik" på bebben.. Såg hur hjärtat slog och att han sparkade och allt som han kunde se nu såg bra ut, och huvudet var 31,8mm, vilket stämde bra, fast han flyttade datumet till den 25/8 ist för 26/8..
Och om det är någon som för statistik så är jag INTE allergisk mot morötter..