• Zozo

Barnkarusellen

Öh "fransmän är sa söta"?? Da har du banne mig inte jobbat med idioterna! *zozo kastar sig tillbaka i telefonen och skäller ut nästa inkompetenta jöns till fransman*

Sweet (var det väl?)
    Jag lâste att du skulle ut och köpa en thermos till duschen och funderade lânge och vâl innan jag lâste mig till termostat... *fniss*

Ga upp 25 kg, Ingen match för mig - det klarade jag med glans INNAN graviditeten och utan kanelbullar! Bläh!

• Zozo

Vackraste platsen i Sverige är Kullahalvön, sa det sa!

Pa tal om Korsika; det är jättefint där men ak inte alltför langt utanför turistsâsongen; Vi kom sent i mars en gang. vädret avr underbart men det mesta var stängt - inkl restauranger, batturer etc.

• Zozo

Hmmm.. jag skulle vilja ha mitt drômhus vid Annecysjön, lagom nâra Geneves internationella flygplats men utan turister och trafik! Sedan skulle jag vilja ha en liten stuga i .. hmm.. Skäret eller trakterna runt, lite avskilt med utsikt över havet.

• Zozo

Telis; njae MYCKET e min fransman, men just "söt" later inte som honom! (Just nu är han mes envis.. men det gar över!)

• Zozo

Hej allihopa! Vad ni skriver!

Jag fick massor av goda nyheter förra veckan - en vâninna som äntligen fatt första mötet för adoption och en annan som plussat. Nu visade sig att hon berättade det D+1 och fick mensen dagen efter. Himla synd, men det är väl a andra sidan bättre om det händer precis i början! De har heller inte testat mer än en manad eller tva.

• Zozo

Brudsommar - jag har inte hört slutet pa historian än men väninnan hade testat (blodprov) D+1 och testat gravid; Dagen efter kom mensen. Jag vet ännu inte om det var tidigt MF eller falsk mens..

• Zozo

Hmmm.. och jag maste vara knäpp.. för jag e gravid och börjar fundera pa om det verkligen är detta jag vill! Lite sent patänkt kanske Nej, inte sa men börjar fa lite lätt panik när jag inser att jag inte kommer att ha den nästintill totala frihet att göra precis vad jag vill när jag vill det, om nagra manader..

• Zozo

Stooooora gratulationer till Pitt och lillan!

• Zozo

*Fniss* A freudian slip?? Jag sag det inte ens!! Stort grattis till PIRR!

• Zozo

Neh Nenne det var faktiskt ett vâldigt zozo-typiskt freudian.. Men Pitt pa dig ända

Svar på tråden Barnkarusellen