Barnkarusellen
Ja, jätteskönt att fa komma in meddetsamma; Konstigt nog väntar man ju sig oftast det värsta..
Första datumet var 20/9 och nu 11/9..
Ja, jätteskönt att fa komma in meddetsamma; Konstigt nog väntar man ju sig oftast det värsta..
Första datumet var 20/9 och nu 11/9..
Nja, hon sa att det var ganska vanligt med sma blödningar (och det var verkligen inte mycket, men jag är nog lite hispig), i synnerhet efter sex. Hon tittade och undersökte och sa fick jag en medicin som ska göra att livmodern inte arbetar sa mycket, om jag fattade det rätt.
Sweetan o Nenne: jag maste erkänna att jag nâstan skämdes efter att ha hispat upp mig sadär! Men jag sag liksom redan skrâckscenariot framför mig. Nu ska jag vara positiv!
Trevlig resa Lappis! Champagne i massor kan bota det mesta!
Lappis: Mer SPRRRIT at folket brukar jag säga
MSW; far jag fraga när du hade din sista mens? Jag har BF 11/9 nu och min BM menar att det inte kan stämma att jag hade sista mens 20/12.. Suck!
MSW Tja, mensen jag fick da kom "fel" (en vecka tidigt) och var allmänt knepig (väldigt liten) och BMs beräkningar skulle i princip stämma bättre med min förra mens.. Äh, nej det funkar inte heller! Jag fattar ingenting! Hon säger att alla foster är lika stora i det här stadiet och att jag enl storl borde ha varit gravid tidigare. Äh..
MSW.. Det kanske var sa.. Naja det lär väl ge sig..
En flaska skumpa later gott! Jag har nog faktiskt lyckats med tva under en lang kväll nan gang 8 cm klack är härligt - da blir jag nästan lika lang som makens 1h95, pa sisadär 10 cm när.. *fnisss*
fru Am: om ni letar efter ett lite lyxigare alternativ en bit utanför Paris är "Château d'Esclimont" ett härligt ställe med en underbar restaurang; men det ligger ca en timme vâster om Paris, har jag för mig.
Li75: Ja sa kan det vara, men samtidigt sa BM att det var sa liitet första gangen jag var där (typ 6e veckan) och det gar ju heller inte ihop! Naväl, den som lever far se...
Grandes Etapes är gruppen Chateau d'Esclimont tillhör.
Min systers tvillingsöner "boxades" ocksa under hela graviditeten, i synnerhet när det blev mindre gott om plats.