Barnkarusellen
Wow, här händer det grejor - vilken DAG det varit!
Lappis, var tvungen att berätta för mannen min om vad som händer med "tjejen som gjort en ivf, var i Sydafrika & är jämngammal med mig". Det är ju bara så olidligt spännande detta, även om jag förstår dig att du fortfarande väntar på blödningen - jag hade förmodligen reagerat likadant.
Inte konstigt om du är helt tom i bollen, allt annat vore konstigt efter en sådan här konstig dag!! (hmmm, vaddå upprepning, tre "konstigt" i samma mening...)
Gissa om jag kommer att gå in igen imorgon bitti!
Förresten, jag garvade verkligen gott åt din mans fråga "Have you muffat?"
Junilejon, kul att se dig här igen - precis som Muggles skrev,så har vi har fått lite hälsningar via MrsB. Skönt att du mår bättre nu & att internätet funkar igen för er!
Tinga, hoppas att Henrik Schyffert-föreställningen är kul ikväll!
Muggles, jag hade tänkt tipsa om just Karlaby Kro, vi valde mellan det & Gässlingen i höstas. Tror att Karlaby var några hundralappar dyrare & desutom passade Gässlingen bättre rent geografiskt eftersom vi var över till Louisiana-nuséet innan vi kom till Skanör. Mötesplats Österlens hemsida har jag också varit inne på några ggr.
AM - kan bara hålla med Muggles om Skäret på Styrsö. Var ju där med Muggles & Miss X på vår årliga tjejresa för snart två år sen. Minns att vi hade en supermysig helg - tog vagnen ut till Saltholmen & båten därifrån. På Skäret kunde man låna cyklar, vilket vi gjorde - hur mysigt som helst att cykla runt i den idyllen bland blommande syrener etc. Hittade en brygga där vi picknickade & drack vin innan vi lagom smålulliga & fnissiga cyklade tillbaka till pensionatet. Bra frukost var det med!
Lappis & Telis med flera som kanske dog av leda när ni läste gårdagens kvällsprat om nattsömn - sorry! Tänkte faktist på det när jag skrev en massa - nu dööööör Lappis med flera av tristess. Lovar att inte göra det för ofta Hur som helst, tack för alla jättebra tips av alla er som gett det!