-
nennesjuttioåtta skrev 2008-03-03 13:41:39 följande:*värmer vetekudden till Telis*
-
Näe, världen är sannerligen inte rättvis. Just nu känns det som om jag skulle vilja bli gravid bara så att man kan stänga av hela det där skitsystemet efteråt istället för att behöva ha så ont hela tiden. Jag vet inte ens om jag egentligen vill ha barn, jag vill bara att värken ska försvinna.
-
Åh, jag har världens sötaste svärmor. Vi är inte så lika varandra men hon är jättegullig.
Hon (och Nenne ) skickade jättesöta små lycka-till-sms när vi var i Falun och är precis lagom intresserad av våra liv. -
Nenne, jag har bara koll på FSH-värdet, det som säger om man har "trötta" äggstockar som inte orkar producera så många och bra ägg. Och där har du ett strålande värde, det ska ligga under 10. Så du är lååååååångt ifrån klimakteriet och borde ha en stor och bra äggreserv kvar som bara ligger och väntar på att bli befruktad.
Tjocklecken på livmoderslemhinnan varierar under cykeln, precis efter mens är den tunn eftersom man blött ut den gamla och sen tjocknar den på fram till ÄL och nästa mens. Jag har för mig att jag har haft runt 8 mm när jag har gjort VUL vid ÄL. Det ska vara normalt. -
Nenne, dom kanske till och med kan göra ett hattrick? Vad sägs om trillingar?
-
Lappis, när ska du testa då? Är det inte dags för ett premiärtest snart?
-
Lappis, det kanske var jag?Lapinette skrev 2008-03-05 10:07:35 följande:Systern satt i telefon med någon "ärthjärna" som ville börja ta sprutor NU! Spray (långa metoden) hade hon hört vara bara för kvinnor över 40 år. Sen att hon dessutom skulle vara på semester utomlands under Påsk dvs när sprutorna skulle tas samt kontrollerna förstod hon inte varför det skulle vara något problem.
Närå, men jag har fått min blödning nu och pratat med systern och fått nya schemat för nästa ivf. Efter semestern börjar jag med nässprayen igen. -
Lappis igen, hoppas att blödningen kommer idag. Om det inte finns en väldigt bra anledning för den att hålla sig borta.
-
Nenne, det var faktiskt som Vänner säger, det gick ett sus genom gänget när jag hälsade från dig. Du har varit så saknad!
-
Lappis, jag fick nedregleringsblödningen på dag 9.