Barnkarusellen
gosnosen - åhhh vad tråkigt! Dock ska du nog inte ge upp än. Har läst om de som har fått små blödningar och sen testat positivt i alla fall men jag förstår hur du känner det.
Frejis satt ihop en liten sammanfattning på de olika klinikerna här på tråden och då stod Falun för långtidsodling, CvL för naturligt och SH för tradition.
Det Telis säger stämmer och vår läkare jobbar främst mot Falun så självfallet förespråkar han dem medan jag tycker att personalen är supergulliga på CvL och det inte alls känns stort och opersonligt (snarare tvärtom). Jag uppskattade enormt att få det där egna rummet. Där fick jag och maken vara i fred dels innan ingreppet och sedan efteråt (när jag fick min frukost ). Fast i slutänden är det ju inte rummet utan huruvida man blir gravid som är det avgörande. Men som sagt, supergullig personal, trevligt med eget rum samt att man köra dit på mindre än en timma.
Förresten om du bor i Stockholm har du kollat Fertilitetskliniken (Storängsbotten) och St Göran?
Jag hamnade i Uppsala pga att min (och Telis) läkare enbart arbetar mot CvL, Falun och Storängsbotten. Jag har gått hos honom typ sen jag fick mitt första recept på p-piller så jag ville fortsätta gå hos honom om möjligt och då jag aldrig hade hört talas om Storängsbotten och Falun kändes för långt bort valde jag CvL (som även Koko här inne hade som klinik då hon lyckades med sin IVF).