• Lapinette

Barnkarusellen

Risken finns ju att vi inte kommer in någonstans.

• Lapinette

Oj då, sa jag att du var en surkärring?! Konstigt för det är ett uttryck som jag aldrig använder. Trist att "folk" säger saker som jag faktiskt inte har sagt. Ursäkta men jag tycker det är supertrist att folk ska börja kasta skit på varandra här inne för så har det ju aldrig varit tidigare. Man har alltid känt sig välkommen och alla har varit hjälpsamma och peppande på den här tråden. Om du vill komma in och skriva och dela med dig av vad som händer så är du självfallet välkommen (skrev det även efter ditt förra inlägg).

• Lapinette

And by the way Frullan - när vi träffades på Mornington med tjejerna sist och jag skulle ha sagt den där kommentaren så hade jag inte en läst tråden m a o jag hade inte ens sett ditt inlägg den natten, jag visste t ex inte om att Telis ägg inte hade blivit befruktade. Så det Cissi sa var helt enkelt SKITSNACK! Åter igen supertrist att "folk" säger saker som inte stämmer!

• Lapinette

Frullan - jag ser inte dig som någon surkärring men jag tror vi var flera här inne som tyckte ditt förra inlägg var lite "trist", att du inte känner dig välkommen för det är du faktiskt och det skrev jag även tidigare.

Absolut skaka hand och skriv oftare!

• Lapinette

Frullan - kram tillbaka! Kom in hit lite oftare.

Om du har haft en låg dag så har jag haft en superhög dag. Fattar inte vad all energi kom ifrån efter som gårdagsnatten blev både sen och blöt. Jag har svävat som på moln idag, haft vårkänslor och verkligen sprudlande glad. Konstigt för som sagt, så borde jag vara nära klimakteriet just nu. Kanske sprayen inte funkar längre?!

• Lapinette

Piggelin - ja, kanske borde jag sätta in en ny bild i galleriet måste bara få till ett foto först. Hr precis tvättat håret och det känndes superkonstigt! Men man vänjer sig. Hur går det med ditt hår? Har för mig att det blivit bättre efter födseln.

• Lapinette

Telis - trist att vara sjuk! Krya på dig och ta och kryp ned i soffan med en bra film eller bok. Själva ska vi ta oss ut i regnet för jag hade sen tidigare bestämt att göra expedition Odenplan. Går så sällan runt i affärerna häromkring.

• Lapinette

Kokisen - grattis i efterskott!!!

Mrs B - vad skönt att dopet gick så bra!

Telis - hur känns det att vara drogfri?

nenne - hej du glada, goa och förståndiga tjej!

Och så min lägesrapport - inväntar den där hemska blödningen som ska komma när man nedregleras. Har för mig att jag fick den på dag 11 förra gången dvs idag...men än så länge nada. Samtidigt som den är fruktansvärd så är den ett tecken på att nedregleringen funkar som den ska så vad fn är den??!! På torsdag ska jag ta blodprov och OM jag är nedreglerad börjar jag ta sprutor på kvällen...just nu är jag som ni redan förstått, orolig att sprayen inte verkar på mig längre?!

Svar på tråden Barnkarusellen