Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

men Lappis, det blodet vi vill bli av med är ju inte det som efterfrågas *fniss*

• nennesjuttioåtta

jahaja, du fick en påse mensblod, det är därför som det har blivit stopp här i en ven i armen, det var ju lite olyckligt.

• nennesjuttioåtta

ååååh jag vill PLUSSAAAAAAAAAAAAA!!!!!!

Smygläste på FL och tydligen så var ÄL-tester inte så tillförlitliga för de gav visst utslag även fast det inte släppte något ägg (pga Lh-stegringen, eller vad för bokstäver det nu är...). Har ni hört något sånt? Måtte det vara fel för vi tajmade som satan sist!

• nennesjuttioåtta

ja, eller hur! Man kanske kan sila det...?

• nennesjuttioåtta

Lapinettelainen
    17 mm slemhinna! Vad svarar läkarna på det? Leker de hoppborg därinne bara och råkar halka ut istället för att fastna?!?!

• nennesjuttioåtta

Inte läkarna, alltså...

• nennesjuttioåtta

oj, det handlar ju om 14 mm räknat på arean av 'mummelmummel* OH MY GOD! 300 liter!!!

• nennesjuttioåtta

Skämt åsido, hur kunde den vara så tjock när du inte var gravid, som även de trodde?

• nennesjuttioåtta

nu har det slutat snöa här, fast det verkar inte ha fastnat något på marken...

F ö fick jag min nya Norrøna-jacka igår så jag längtar tills jag får cykla hem i den och se regndropparna rinna av som på en gås.

• nennesjuttioåtta

men det är nog en ren överlevnadsinstinkt än egoism, för du vill ju komma fram välbehållen! Men jag fattar inte varför ni inte åker tåg. Så långt är det ju faktiskt inte. *miljökämpen viftar med fingret*

Svar på tråden Barnkarusellen