Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

För att inte tala om danskarna, vet inte hur många olyckor det varit i vinter efter 45:an. Men de är lika dåliga på att anpassa farten i bilen som i backen, mooahahahha vad jag sett roliga saker när jag jobbade i fjällen. Danskar är dejligt folk som borde hålla sig med snöskor. Längd är inte heller någon idé då det hänt mer än en gång att de fått hämta danska familjer med slalomutrustning efter längdspåret. Jag älskar danmark!

• nennesjuttioåtta

Mrs B
    Det fanns en i Timmernabben, va? Har för mig att det var där i alla fall. Vi var på Öland hur många somrar som helst och en gång åkte vi dit. Jag tjatade till mig en jättestor polkagrisklubba som aldrig tog slut, men blev kladdig som fan så det fastnade allt möjligt i den. Hår, sand, hundar, badmadrasser och en roddbåt.

• nennesjuttioåtta

Telis
    jag tror du vill bo i Åre... Ska vi flytta?!?!

• nennesjuttioåtta

Åre är det ju en hel del stekare i, du har så rätt. Bäst att hålla sig på Frösön... om det är runt stocketitt så är jag på, den bästa utsikten man kan ha, tror jag!

• nennesjuttioåtta

hej sweetie, jag har inte tajmat dig här på ett bra tag!

• nennesjuttioåtta

jo, Stockholm är sagolikt vackert.

Hawaii och NY hade ju inte heller varit fel. Och en massa pengar är ju heller det oönskat. Jag vill bo med utsikt, det är mitt enda krav - är inte så noga om det är varmt, kallt, palmer eller snö. Men det är ju det bästa med Sverige, årstiderna. Vill nog inte bara ha varmt och soligt...

• nennesjuttioåtta

okej, om vi ska ta i:

en egen ö i skärgården

en fjällstuga i Vemdalen, högt upp!

En lägenhet på amalfikusten

En bungalow på en liten ö i Thailand/malaysia/Maldiverna/seychellerna (måste man välja?)...

ett smalt hus i San Fransisco

En sjöbod på Lofoten

• nennesjuttioåtta

AAAAAAAAAAARGGGHGHHHHHHH *sliter ut ögonen* jag vill inte veta vad jag missar genom att se Stigslund bakom garagen och en järnväg.

sweetstreet skrev 2008-03-27 13:40:16 följande:
    Hehe Nene!Vi ahr utsikt, men bara en massa hus...!(se min bild som jag har här. Det är vår kvällsutsikt)
  • nennesjuttioåtta

lappis
    vadå pendla. Ska du jobba, eller? *pfff*

• nennesjuttioåtta

Sweetie, vi *host* JAG hade tänkt i början på juni eftersom jag fyller år då. Men det beror på om han kan ta ledigt så tidigt.... Annars kan vi vara med på BB för att se och lära, vi kan ta med eget fika. Kanske ni får en leverpastejssmörgås!

Svar på tråden Barnkarusellen