Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen

Nenne, jag vägrar att tro att du inte vet vad man kan göra i en jacuzzi. Och inte trillar jag ner från terassen heller, jag har ju en stor stark karl med mig.

Muggles, det är nog ingen ide med en ÄP/ET-lista. Lappis är ju redan klar (och ska inte göra nån mer gång så det så), jag vill inte vara med på nån lista för det är tillräckligt stressande ändå med dom där datumen hit och dit, jag vill nog helst glömma bort dom, och sen är det ju bara gosnosen kvar och hon är ju inte här så ofta.

• Telemarkgrrl

Liten, jag hade gärna varit med på en fika men en annan måste ju slita för brödfödan under dagtid vettu.

• Telemarkgrrl

Alltså, tänk att Moa är sju månader. Tänk att jag hade kunnat haft en 7-månaders bebis nu (jag tror att vi började försöka ungefär samtidigt, Muggles). Det är ju alldeles crazy, kan inte i min vildaste fantasi föreställa mig det

Tanken på att jag nog f*n hade kunnat vara mormor också om jag börjat riktigt tidigt och fått barnbarn riktigt tidigt är ännu svårare att tänka sig.

• Telemarkgrrl

Lappis, fast du har ju redan avslöjat testdatum här inne. Men jag tiger som muren!

• Telemarkgrrl

Lappis och nenne, jag såg uttrycket "dom starka får vänta längst" i nåt sammanhang häromdagen. Det är därför som vi fortfarande väntar.

• Telemarkgrrl

Lappis, ingen har sagt något datum än men om jag följer samma schema som förra gången så skulle det bli v 17. Men å andra sidan så var två av tre ägg omogna då så kanske jag får spruta lite längre den här gången? Jag vet faktiskt inte.

• Telemarkgrrl

Ja, jag är säker på att du hinner hem, annars skickar jag sms-rapport!

(Vilken långdragen process det är alltså, just nu känns det som om jag har sprejat i evigheter och ska spreja resten av livet.)

• Telemarkgrrl

Fast jag brukar ofta drabbas av "queue rage" på Ica.

• Telemarkgrrl

Sweetis, sötis!! Kram tillbaks!

Svar på tråden Barnkarusellen