Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

men var tog alla väääägeeeeeeeen

Inget ont mot er stockholmare! *smeker medhårs*

• nennesjuttioåtta

blablablablabla Det är bara för att n inte ska gråta så mycket över era 3 miljonerskartonglådor. *visare än Yoda* Och din utsikt finns inte i Gävle.

Telemarkgrrl skrev 2008-03-27 11:51:50 följande:
    Fast Nenne, det sägs ju att icke-stockholmare har en lika hög disponibel inkomst som stockholmare efter alla nödvändiga kostnader pga att stockholmare lägger en sån stor del av inkomsten på boende och att matpriserna är högre.
  • nennesjuttioåtta

fast nu målar jag snart in mig i hörnet så det är dags att sluta snacka och börja skriva snuskiga ord igen. PITT!

Ordningen återställd.

• nennesjuttioåtta

ah jag fattar inte själv vad jag skriver för tusan.

Jag vill ha din utsikt, Telis, den är som en stor tavla! Husen är billiga här för att det är så ful natur.

• nennesjuttioåtta

hey mrs B!
    *vinkar glatt*

• nennesjuttioåtta

Vi har även flera fabriker som gör pappersmassa (=luktar skit) och en kaffefabrik. Beroende på varifrån vinden blåser så är det bra eller dåligt. Mest skit faktiskt. Varför bor vi här egentligen?

Telemarkgrrl skrev 2008-03-27 11:56:15 följande:
    Hur var det nu, Nenne? Har inte ni en godisfabrik där uppe som luktar gott? Det är väl kompensation om något.
  • nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2008-03-27 12:00:20 följande:
    Hmm, ja just det ja, kaffefabrik var det ja. Kanske inte riktigt samma sak som en godisfabrik.Ja, varför bor ni där? Kanske för att om ni flyttade så skulle ni antingen hamna antingen närmare magsårs-Stockholm eller närmare svärföräldrarna.
    *ryser* huuuuu Svärföräldrar...

Kaffedoften luktar gott, faktiskt, trots att jag inte dricker kaffe. Det luktar som chokladbollar. Godisdoften känns mest om man går nära fabriken, mitt förra jobb låg granne med den så då luktade det nice. *dreglar*
  • nennesjuttioåtta

Mrs B
    vilken söt bild!!!

• nennesjuttioåtta

Skåne vore ju fint, om det inte var för vintrarna.

Man kanske ska bli säsongsjobbare igen?

• nennesjuttioåtta

Förutom runt loven så är det bäst att bo här på vintern. På loven kommer alla stockholmare och kör med sommardäck, blåser förbi i ytterkurvor i 150 för de tror att takbox = fri fart och prejar mötande trafik i diket. hahahah vad jag retas med er stackars Stockholmare idag, MOOAHAHAHAHAHAH!!!! I'm EVIL!!!

Svar på tråden Barnkarusellen