Barnkarusellen
hahah jag har redan diskat och städat i köket, maken har tvättat bilen utvändigt och dammsugit.
Men jag förstår sorgen med att ställa ner skidorna i förrådet. Därför står de i *viskar* garaget så att vi ser dem varje dag...
hahah jag har redan diskat och städat i köket, maken har tvättat bilen utvändigt och dammsugit.
Men jag förstår sorgen med att ställa ner skidorna i förrådet. Därför står de i *viskar* garaget så att vi ser dem varje dag...
uppställning!
Tack för idag, vi kanske ses ikväll? Maken ska på krogen och jag vill bara vara hemma och tycka synd om mig själv. Så jag antar att jag dyker upp här då.
Puss!!!
Vickan, klart du vågar tanka!!! Du brukar väl inte fega ur för något! Kom igen nu! May the force be with you!!!
ååh sweetan, vad jag hoppas att du också har rätt! Här ska spolas som satan!! Men som sagt, otålig och just nu i en djup dal utan självförtroende eller ork att se framåt.
Schemat höll, förutom att jag handlade gardiner istället för kläder...
Försöker också bli frisk från förkylning men det går så där.
Vaknar varje morgon med aptorr mun och hals och kleggiga tänder för jag inte kan andas genom näsan, trots nässpray (men den hjälper när man ska somna, iaf).
heheh sweetstreeeet lobbningen går framåt, men än har ajg inte hört honom ge access till kontot. En liten bit kvar, sen är han rökt! I så fall blir det 1:a eller 2:a veckan i juni.
hmm, Lappis, är det något dopat embryo du fått? En ny Karelin på väg! Då behöver du mer än vida byxor, höörudu.
hej svejs!
ars amandi,
såg att du fått svar från September. Jag gör däremot spolningen alldeles precis före mens, vet inte om det beror på att de inte har någon koll eller om det inte spelar någon roll. Hoppas att du inte fått din mens nu utan ett plus!
telis
OMG jag vill ha en takterass med utsikt jag med! Ska vi dela?
start september!
Det var länge sen!!!! Hej, hej!!
hur mår ruvarkaninen idag?
ja... öh vad hade ni tänkt göra i den så att vi inte kan använda den alla 4?
*okysst i båda ändar*
ja?!?! *plockar noppor från baddräkten med ben*
*darrar på läppen*
telis, vad kan man mer göra i en jacuzzi? inget farligt va? Så att du trillar ner från terassen?