Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

nä, jag har inte smakat mer än tv..tre gånger. För att vara snäll, ananrs får han gott ta det i handen. Fy fan vad äckligt! Alfalfagroddar fast väldigt små som rör sig. Isch!

• nennesjuttioåtta

Oh, tack alla! It's a win-win situation, så att säga! J

ja herregud, vad vi glömt en massa prylar i förrådet! Men när det VÅR och då ska pullgnuggen (svärmors namn på damcykel) dammas av igen. Å jag tror att deppmanteln och det andra ligger i korgen på styret.

• nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2008-04-08 22:06:42 följande:
    Ja, varför kunde inte Gud ha gjort det gott? Fast det kanske han inte gjorde för att det inte var meningen att det skulle hamna där... Hmmm. *snilleblixt*
    Muggles, du är ingenjör va?
  • nennesjuttioåtta

NEJJJ vickan! Inte åderpålen! *darr på läppen*

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2008-04-08 22:10:14 följande:
    Men nenne, vad har du för svärmor egentligen?!
    ja, herregud var ska jag börja... Hon är hur rolig som helst. Liten som fan och kan en massa fula ord.

Verklig händelse på badplatsen. Svärmor har som vanligt med sig fika (ifall att man skulle börja svälta ihjäl, eftersom det är 200 meter att gå till huset) och ropar till barnen som leker på bryggan.
    - Ska ni ha er nå rövhöl? Rövhål är alltså samma sak som Ballerinakex....
    Barnens mor blev ju så där begeistrad som bara mammor kan bli när man lär deras barn något nytt och kul som de själva inte tänkt på.

Singoallakex kallar hon för mödisar. :-s
  • nennesjuttioåtta
    muggles skrev 2008-04-08 22:12:35 följande:
    Men ni fattade väl att det var ironi att jag läst det på internätt??? *orolig att min ironi inte uppfattas*
    HAHHAHAHAHAHA det var det roligaste idag!!!
  • nennesjuttioåtta

å fy fan jag garvar fortfarande!!

• nennesjuttioåtta

ååhhneej ska ni gå och lägga er nu?
    Jaja, sitter ändå i telefon med maken.

tack för ikväll, det var sjukt kul! KRAAAMM!!!!

• nennesjuttioåtta

hohohoo!! Nu har jag bokat resa till NYC! Fast det blev inte i sommar utan i höst när vi firar vår tvååriga bröllopsdag.

Så då kanske Sweetan har kommit i ordning också, efter gostrollets ankomst...

Svar på tråden Barnkarusellen