Barnkarusellen
Härligt att höra Gosnosen!!! Nu jäklar!
Härligt att höra Gosnosen!!! Nu jäklar!
piggelin
jag har förresten gjort den där våldgästningen som du inte vågade göra själv, så nu är det DIN tur.
AM
nej, det hade ju varit grymt! Men vi åker 4-11 oktober, gifte ju oss den 7:e.
sweetstreetelainen! Jaaaaa, det kommer att bli superkul att träffa dig! Vad snällt att vi får äta och sova hos dig hela veckan! Nä, skojar bara, pwahahaha, där blev du allt lite rädd...
herregud Tinga och Lappis, jag blir avundsjuk på er som kan resa så mycket. med mina 5 veckor så hinns det inte med så mycket. Eller, iofs har vi åkt på 2 resor per år de senaste åren (vilket är mycket för vår bekantskapskrets), men ni är ju iväg hela tiden!
ok, ja då spar man ju en del. Båda våra jobb stänger 3 veckor på sommaren, men vi har lite klämdagar också så egentligen borde det fungera. men sen är det ju en ekonomisk fråga också...
är inte det blodförtunnande?
Såg det här på Fass:
Graviditet
Intag av Trombyl skall undvikas av kvinnor som försöker bli gravida eller är gravida. Behandling under någon del av graviditeten skall endast ske efter läkares ordination.
OK, men då är det ju som sagt efter läkares ordination. Inget som man kanske skulle mixtra med själv.
Pirr!
Jaa, nu har vi väntat länge nog! Förlossningsberättelse HIT! Skönt att höra att ni mår bra och att du börjar bli återställd i snippan.
oj, börjar ni deala?