Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

piggelin
    men vi ska ju bara bo där för att gå ut, sova får vi göra hemma.

• nennesjuttioåtta

muggles
    jag kollar ju BIM än eftersom jag inte har någon ivt på gång. Än. men man kanske måsta vara två för att kunna göra en lista...

• nennesjuttioåtta

piggelin
    jag orkar inte gå ut alls längre, men jag önskar att jag var mer partypingla!

Telis.
    Pratar du knulla nu?

Muggles
    hahahah den var bra, cowgirls_have_better_sex...

• nennesjuttioåtta

oj, om man tänker så, då skulle jag ha en som var *räknar* 9 månader, om det hade tagit på första försöket.

• nennesjuttioåtta

jag skulle kunna vara inne på nummer 2...

• nennesjuttioåtta

Ja, den där planen.... Det enda som jag hade en plan för, och som inte ens gick att planera. Allt annat har blivit som det blivit. Jobb, bostad och plats för detta. Crap.

• nennesjuttioåtta

de starka väntar längst, ja verkligen! Jag har även hört "gud ger oss de prövningar h*n vet vi klarar av" och jag vet att de av mina kompisar som det har lyckats för direkt, skulle aldrig ha klarat av att gå igenom detta. Där är allt jobbigt och tandagnisslan, bara det är nackspärr eller fel kö på ICA. så det kanske ligger något i det...?

• nennesjuttioåtta

jo, jag hamnar jämt i fel kö och kan en hel de fula ord...

Envis är mitt andranamn!

• nennesjuttioåtta

ja, det där funderar jag hela tiden på. Det är ju trots allt väldigt skönt att bara vara han och jag. Särskilt i söndags när vi sov till halv 12 och åt frukost halv 3. Vi har det ju så bra, tänk om det blir knas pga att vi får barn?!?! Eller också blir det alldeles, alldeles underbart.

Ikväll ska jag träffa min supergravida vän som nu är i v 38. Vi har inte setts sen lucia eftersom jag tycker det är så jobbigt, men tänkte i helgen att det inte håller längre. Jag vill ju se hur hon ser ut innan den ploppar ut! Så ge mig styrka för att orka kvällen!!! Jag är skitnervös! Men de tär hon också. Drömde att jag var med på hennes förlossning inatt. Jag skulle massera hennes rygg och då hade on ett äckligt sår där. Som man kände bäbisen igenom så jag fick trycka hårt för att den inte ksulle ploppa ut på fel ställe. Å då kom en äcklig sörja (fett?!?!?!) istället. Sen kunde ungen prata. Å jag tänkte - Typiskt dem å få ett sånt A barn som kan prata direkt....

Svar på tråden Barnkarusellen