Barnkarusellen
KÖP!
KÖP!
så snabbt gick det alltså från att inte skriva något på 2 månader till att åter vara BT-holic. Det är en grym, grym värld.
Tinga
Japp, så är det!
om vi inte får barn hade jag velat ha en stor lägenhet med terass med utsikt över ... ja, nu vet jag inte om de tär så fin utsikt här över stan men man kan ju se havet om man kommer upp en bit. Men inget slår ju sthlm och dessutom är förekomsten av gamla byggnader inte så stor här i Gävle eftersom det var lite väl klåfingriga arkitekter på 50-talet som hellre ville ha fyrkantiga lådor med små fönster än tinnar och torn och högt i tak, stora fönster med djupa fönstersmygar... suckar*
Dessutom är ju maken en riktig bondson så han är nog svårare att hålla kvar i stan.
OMG Lappis
5 miljoner?!?!?! Skiter ni pengar eller? Fast det är ju en helt annan marknad där än här...
Detta kan du få i Gävle för samma pris (och detta var det dyraste som erbjuds, 3:a på listan är på 3,5 mille):
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/20315
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/63159
Dock var ditt ett väldigt fräscht och mysigt hus!
Lappis, åååh en takvåning! Slå till! Vet ju iofs att man inte kommer så långt med 3,5 mille i Sthlm. Men det är långt från Stureplan här och ingen av oss är beredd att knappt betala mer än 2 mille för ett hus (ok, jag är väl mer villig, som vanligt, höhöhö). Vi bor ju jäkligt billigt idag så att då trippla (minst) den fasta utgiften för boendet lockar inte, men vi vill ändå ha ett huuuus att boa i.
vafan den där jäkla brittan verkar ju vara superfertil, hon har ju hunnit få två barn och är nu (tydligen) gravid för tredje gången. Varför blir såna som uppenbarligen inte borde ha barn gravida bara någon av motsatt kön gnider sig mot dem? Give me, give me more....
ojsan hoppsan, ja då förstår jag att ni avvaktar... Men å andra sidan får ni säkert tillbaka pengarna. Det ä ju det som är skillnaden mot den här sketna kuststaden med bajsluktande industrier.
hahaha, ja något jäkla kompakt material som ek som inte släpper igenom vad som helst. *pffff*