• Lapinette

Barnkarusellen

frejis - Finns det ingen "dokumentation" någonstans där man kan få ett riktigt svar? Har du checkat på FL vad folk säger där om ditt värde?

• Lapinette

Förresten, undrar hur gosnosen mår? Hoppas hon inte helt har gått och lagt sig under deppmanteln.

• Lapinette

Tror gosnosen och Telis ska dra igång ganska så nära varandra.

Välkommen FruKjörling! Ursäkta om vi tjatar på om olika värden och annat konstigt här inne.

Frejis - borde ta en promenad men vet inte om jag orkar ta mig ut igen...kom ju in för en timme sedan. Ska värma lite mat.

• Lapinette

Kjörling - japp, här blir det inga barn gjorda. Har försökt i snart (i sommar) 2 år och gjort 4 insemination och en 1 IVF. Håller just nu på och kör omgång 2 (IVF).

Piggelin - grattis till huset!

Zozo - perfekt med en väderrapport från dig, så vet jag hur svärmor har det !

• Lapinette

FruKjörling - men kära lilla vän, 7 mf!!! Usch, måste vara tungt för psyket.

gosnosen - vad skönt att det känns ok och att ni snart drar igång igen. Sa CvL ok för dina höga värden?

Förra gången kände jag knappt någonting förutom de sista 3-5 dagarna då jag var otroligt trött, tung och hade lite huvudvärk. Men de säger ju att bara för att det gick smärtfritt första gången behöver det ju inte innebära samma resultat andra. Ja...och förra gången sprayade jag i 3 veckor så min trötthet kom alltså efter vecka 2, nu är jag på dag 12.

• Lapinette

Som sagt, min trötthet är säkert arbetsrelaterad. Imorgon är jag nog frisk,kry och pigg igen.

• Lapinette

gosnosen - och du får pigga upp äggstockarna med en liten promiss?! ... eller det kanske inte funkar???

Jag är faktiskt piggare nu efter lite lunch och skitsnack i köket.

• Lapinette

Oj, vad många nya som tittar in idag ...kan det vara vårvädret?!

Välkommen tofflisar!

• Lapinette

Ha, ha nenne, du är för härlig men är du säker på att aladåben inte kommer innan ÄL för dig? Själv har jag noll koll för ibland kommer den både innan och efter?!

Själv har jag nu dragit min sista presentation för idag och promenerat tillbaka till kontoret genom stan. Livet är helt plötsligt underbart! Ska nog ta en tur i Sturegallerian innan pumpen ikväll och belöna mig med något.

• Lapinette

Muggles - så du letar också efter tanten?! Tänk att när man inte vill ha den så dyker den upp men nu när jag vill att skiten ska komma så undrar jag vart hon är? Aldrig blir man nöjd.

Svar på tråden Barnkarusellen