Hej hopp!!!!
Nu har jag och Max varit och sett på Mora Träsk och de var roliga som vanligt.
Älskade att lyssna och se på dem när jag var liten, men Max tyckte väl sådär. Han har varit lite hängig idag och hostar lite då och då så frågan är om han inte ska vara hemma imorgon också för säkerhets skull. ?
Morfar passade Malte och det hade gått bra.
De gick först ut på en långpromenad och sen började de laga middag som sen nästan var klar när Max och jag kom hem.
Jag fick ta disken istället eftersom morfar skulle köra och jobba.
Själv har jag nog fått något av Max och Maltes sjukdomar eftersom jag känner mig hängig och har ont i halsen
Tinga
Pappa berättade att Mora Träsk bildades 1971 och slog igenom 1981. Det är alltså samma gamla gubbar som spelar.....
Det var kul och roligt att få komma iväg med Max, men tyvärr var han inte på toppenhumör pga hans infektion (hosta, täppt näsa, gnällig, trotsig mm), men jag hade roligt......
BS
Vad skönt att det har blivit bättre med Iris sömn.
Har också varit campare i Max sovrum, men det blev inte bättre det tyvärr. Nu vid 3 års ålder funkar sömnen ok.
Vikt
Ja, det där med vikten är ju inget roligt. Jag är tillbaka till min vanliga vikt sedan ett tag, men nu vill jag gå ner ytterligare ca 15 kg, som jag egentligen skulle ha gått ner innan alla graviditeter, men har inte heller så bra motivation....
Just nu finns ju ingen egentid så jag måste ta tag i maten istället. Ska sätta igång med GI, men har inte blivit färdig till det än tyvärr.