Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

praktiskt är tråkigt! *tutar i näverlur*

• nennesjuttioåtta

Jag glömde min våning med takterass på Mahattan också (Du fixar väl en sån till mig rätt billigt ,va, Sweetstreet? Jag har inga höga krav mer än, som sagt, en groteskt cool utsikt)

• nennesjuttioåtta

ojojoj, Jag gillar ju västkusten också, hur ska jag ha tid att bo överallt?!?!?! OCH ÖLAND! Gotland! DALARNA; DALANA; DALARNA!!!!!!!! Utsikt över Siljan!!!!! Eller i en Hälsingegård i Järvsö!

aaaaaaaaaaaaahhh

• nennesjuttioåtta

Ojojoj, jag har ju rapat upp en hel del redan. Men tycker att fler borde åka norrut.

• nennesjuttioåtta

För då finns det mer plats för oss som vill söderut.

Fast en fjälltopp är fanimej svårslaget för ro i själen.

• nennesjuttioåtta

men en tidig morgon vid en stilla tjärn i skogen, med blånande berg bakom och Storlomens morgonrop och dimmorna som precis lättar...

Så långt från shoppingalna norrmän, skränande fjortisar ute efter sitt första ligg, tanter med blått hår och vassa armbågar, barnfamiljer med trötta och hungriga barn som möjligt...

• nennesjuttioåtta

Vi åkte till Korsika i september, perfekt väder och inte så mycket folk. Åååhhhh det var så bra... Hade velat se Bonifacio också, men det var ju alldeles för långt att åka till. Särskilt när de mäter i körtid och inte i kilometer där.

• nennesjuttioåtta

Sweetielainen
    jag lobbar som sagt för att vi ska åka då, får se vad han säger.

• nennesjuttioåtta

Lapinette, oooooh vilken man! Jag såg att du hade fått blommor men glömde fråga varför! Fast det behövs väl ingen anledning när det gäller dig. :-P Har också höga tankar om söta fransmän men jag håller mig till min norrman, jag. Eller kvartsnorsk, och dessutom mas (Det du, telis ) snacka om en vinnande kombination.

• nennesjuttioåtta

när är det återinsättning? *försöker minnas* ...måndag?

Svar på tråden Barnkarusellen