Barnkarusellen
praktiskt är tråkigt! *tutar i näverlur*
praktiskt är tråkigt! *tutar i näverlur*
Jag glömde min våning med takterass på Mahattan också (Du fixar väl en sån till mig rätt billigt ,va, Sweetstreet? Jag har inga höga krav mer än, som sagt, en groteskt cool utsikt)
ojojoj, Jag gillar ju västkusten också, hur ska jag ha tid att bo överallt?!?!?! OCH ÖLAND! Gotland! DALARNA; DALANA; DALARNA!!!!!!!! Utsikt över Siljan!!!!! Eller i en Hälsingegård i Järvsö!
aaaaaaaaaaaaahhh
Ojojoj, jag har ju rapat upp en hel del redan. Men tycker att fler borde åka norrut.
För då finns det mer plats för oss som vill söderut.
Fast en fjälltopp är fanimej svårslaget för ro i själen.
men en tidig morgon vid en stilla tjärn i skogen, med blånande berg bakom och Storlomens morgonrop och dimmorna som precis lättar...
Så långt från shoppingalna norrmän, skränande fjortisar ute efter sitt första ligg, tanter med blått hår och vassa armbågar, barnfamiljer med trötta och hungriga barn som möjligt...
Vi åkte till Korsika i september, perfekt väder och inte så mycket folk. Åååhhhh det var så bra... Hade velat se Bonifacio också, men det var ju alldeles för långt att åka till. Särskilt när de mäter i körtid och inte i kilometer där.
Sweetielainen
jag lobbar som sagt för att vi ska åka då, får se vad han säger.
Lapinette, oooooh vilken man! Jag såg att du hade fått blommor men glömde fråga varför! Fast det behövs väl ingen anledning när det gäller dig. :-P Har också höga tankar om söta fransmän men jag håller mig till min norrman, jag. Eller kvartsnorsk, och dessutom mas (Det du, telis ) snacka om en vinnande kombination.
när är det återinsättning? *försöker minnas* ...måndag?