Barnkarusellen
jag hatar att vänta! Nä, nu sticker jag hemåt. Tack för idag!
jag hatar att vänta! Nä, nu sticker jag hemåt. Tack för idag!
hej omsan pomsan!
hoppas att Mathilda vänjer sig snabbt med sin nya plats så att du får sova ordentligt!
Junilejon
om mina teorirer stämmer så är ju hon en av huvudhäxorna så då borde hon ju hålla sig på rätt plats, alltså blåkulla istället för att leta upp mig i skogarna i dalarna.... *måttar en spark snabbare än bruce lee*
åh muggles också, kul att se dig!
Men är det inte helt otroligt att vi tjejer ständigt ska dras med det dåliga samvetet över att "alla andra" är så jävla bra och kan hantera allt utan problem, deras barn sover minsann heeela tiden och äter allt som bjuds. Tänk om fler vågade berätta att de faktiskt också tänker hemska tankar, ångrar sig ibland, vill sälja barnen på närmsta loppis... Det borde ju vara allmännt känt att alla känner sig misslyckade ibland, det följer ju inte med någon instruktionsbok på de små liven direkt så hur lyckad kan man vara? Bra tänk, muggles, att det är en dålig dag på jobbet, de gånger som det blir bakslag och man inte känner sig särskilt duktig. Hoppas, hoppas, hoppas att jag kommeer ihåg detta när jag själv, förlåt OM jag själv blir mamma någon gång. Jag kan inte vara bra och bäst i hela världen från början.
kram på er!
Det räcker väl att jag är bra och bäst i världen på mycket annat.
Eller nej, inte ens det. *krokodiltårar*
junilejon förresten, hej på dig med.
Och Izzie, hahaha nu gick vi om varandra!
hej kom igen nu tjejer, jag är igång igång IGÅNG! Eller också ska jag slänga in en tvätt och städa i köket efter min vilda framfart där.
*raap*
Nä. Det tänker jag inte.
Snartis
jag har mailat dig...
oj, MrsB vilken lång stund i ensamheten du fick. Not.
Moooahahahahha jag hinner fylla en heeel sida själv!
röv!
eeeiiihihihihihi *tokitok*