Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

bara jag inte tar osthyveln. *tsss*

• nennesjuttioåtta

kom just på att maken har mycket hårigare röv än jag också. Det är fan inte rättvist. Fatta vad man får frysa stjärt hela vintern på grund av detta? Jag som inte begåvats av naturliga fettdepåer borde ju i rimlighetens namn ha något velouraktigt på min fasta ärtrumpa som skydd mot nordanvind. Men då kanske det skulle se ut som att jag hade shorts made of kameler och då blir det nog inget ligga. Får väl fortsätta med mina fleecemamelucker tills evolutionen kommer ifatt.

• nennesjuttioåtta

frullan, det var inte alls meningen att du skulle få dåligt samvete för det! Avla på du bara!!!!!

• nennesjuttioåtta

jag siktar på trillingar för att få vara värst.

• nennesjuttioåtta

apropå ÄL-test är det dags att börja kissa nu i veckan för att se om vi kan måla in klumpedumpe i ett hörn där min mans tappra krigare kan få chansen att anfalla i grupp. Någon jävle borde ju överleva en eventuell motattack! Här ska fyllas!! *frrrmmmt AARSCHH!!!!

• nennesjuttioåtta

eller kanske prinsessan Leiahs knoddar på var skinka, fyller ut jeansen till ett schysst J-Lo göt. *googlar på hårstimuli*

• nennesjuttioåtta

*gäsp*

snön lyser vit på taken, endast frullan är naken.

Och nenne vaken. (shit höll på att skriva mitt riktiga namn, hur hade det sett ut??!?!?!)

• nennesjuttioåtta

gud mörning!
    Vilken fantastisk morgon med solsken och fågelkvitter! Jösses vad trött jag var imorse, och det är BTs fel som gör att jag inte kan gå och lägga mig i tid. Jag har alltså trillat dit igen. Kan inte hålla mig härifrån. Puck.

• nennesjuttioåtta

Mäh, kan du inte kasta längre, eller? *känner mig trotsig*

Här är jag! Kom igen!!!

Svar på tråden Barnkarusellen