Barnkarusellen
min svärmor är snäll men nyfiken som en gris. Och så har någon sorts feader-hang up. men det kan man ju leva med...
min svärmor är snäll men nyfiken som en gris. Och så har någon sorts feader-hang up. men det kan man ju leva med...
men min farmor tog priset - gissa vem som följde med mina föräldrar på deras bröllopsresa? Och eftersom mamma var gravid redan före bröllopet (superhemligt) så kunde hon inte bada på hela vecka eftersom magen syntes lite.
hallå alla igen angående det här med träning. Ska man lugna sig lite alldeles efter ÄL fram till mens som ni IVF:are ska göra eller ska man "leva som vanligt"? Hur mycket har ni tränat sen??? Och vad? Just nu tränar jag väldigt mycket för att vara jag och har gjort så sen P började jobba borta. Spinning, core och ki-box. Vet att Tinga tog det lugnt efter påsättningen där och funderade om det var det som gjorde susen i musen. Vad säger ni andra?
är rädd att jag faller tebax i min gamla favorithörna i soffan om jag ska hålla mig från att träna någon vecka eller två. Börjar nästan falla i koma bara jag tänker på det. Mmmm Vänner-repriser....aaaahhhh...
ja herregud jag vet inte alls hur de kommer att reagera när vi väl blir gravida (för det ska vi, på ett eller annat vis!!) är lite rädd för det, faktiskt.
tack! nu klarnade det något!
helloouu där ute!
Är det någon som kan tolka mina provsvar? T4 13,3, TSH 2,1 och FSH 3, Prolaktin 300 (när jag kollar på FL säger de att de haft högt prolaktinvärde runt 20, vad fan är då inte det där?!?!?). Säger mig ingenting. Försökte googla men det var inte heller så lätt. Jag har hur som helst en normalkonfigurerad uterus. Ingen citron då, eller? Sen är endometrinet 9 mm, är det tjockt eller tunt...
Har någon av er koll?
aah, nu hittade jag en norsk länk som skrev att det var hnormalt att ha mellan 300 och 800. Det var ju bra då. Eller så.
äh, tänkte att ni var pålästa
Jag är ju bara så himla nyfiken...