Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

fick tid för spolningen idag. Det blir i mitten på april! Jag ätr laddad och supertaggad!

• nennesjuttioåtta

skrubba bort de fula och trötta, fixa fri passage och sen PANG rätt upp i krysset från blå.

• nennesjuttioåtta

sorry frullan , satt i telefon: *applåder*

• nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2008-03-03 22:29:22 följande:
    Nenne, dom kanske till och med kan göra ett hattrick? Vad sägs om trillingar?
    undrar vad de har för målgest..?
  • nennesjuttioåtta

frullan, din nakna buse, hoppas du på en Borre II till hösten...? Kommer du tillbaka på heltid hit då, eller? längtar!

• nennesjuttioåtta

Nu är jag fruLlan skrev 2008-03-03 22:45:34 följande:

för vissa av oss andra skulle det vara bra mycket mer avskräckande om vi visade oss nakna ha ha ha
    det där tänkte jag också på!

*flashad oansad ljumske*
  • nennesjuttioåtta
    Telemarkgrrl skrev 2008-03-03 22:24:32 följande:
    Nenne, jag har bara koll på FSH-värdet, det som säger om man har "trötta" äggstockar som inte orkar producera så många och bra ägg. Och där har du ett strålande värde, det ska ligga under 10. Så du är lååååååångt ifrån klimakteriet och borde ha en stor och bra äggreserv kvar som bara ligger och väntar på att bli befruktad. Tjocklecken på livmoderslemhinnan varierar under cykeln, precis efter mens är den tunn eftersom man blött ut den gamla och sen tjocknar den på fram till ÄL och nästa mens. Jag har för mig att jag har haft runt 8 mm när jag har gjort VUL vid ÄL. Det ska vara normalt.
    tack!

Är det inte märkligt att de inte berättar mer, för iaf jag är ju så intresserad och nyfiken på värden hit och dit, hur kroppen fungerar. Vad de kollar, vad resultatet blev (mer än "bra" eller "kunde varit bättre") och vad man kan påverka själv. jag får ju iofs skylla mig själv att jag inte frågade mer när jag var där... Men det står inget om makens testvärden i journalen, mer än "spermaprov ej perfekt men ändå kan man inte påstå att graviditet är uteslutet med den här typen av spermier". Alltså borde vi ju fungera ihop. Men jag vill ju veta hur många pilleknarkare han har i påsen!!!! Och hur ful kan en spermie egentligen vara??? Med tanke på var de kommer ifrån så borde de ju inte ha någon tjusig look från början. Måste komma ihåg att fråga nästa gång.
  • nennesjuttioåtta

vinter = hårigt. Kan maken så kan jag. Tur att han inte har hår på bröstet eller ryggen för då hade jag ju fått börja odla där med. I jämställdhetens namn.

• nennesjuttioåtta

oh shit frullan, du skulle alltså kunna bli gravid igen innan en annan har lyckats mejsla till en egen. Ja, det kan ni ju allihopa. Men vi får hyvla på....

Svar på tråden Barnkarusellen