Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

aah, är det så det funkar...? Balanseras det hela tiden så att om du blir bra på koordinationen (eller vad di kallart) så tappar maken förmågan i samma utsträckning. Intressant!

Mrs B skrev 2008-03-18 14:39:01 följande:

Maken har gått på andra hållet.....
  • nennesjuttioåtta

Apropå hockey så ska jag på Leksand-Brynäs i helgen, det ska bli skoj! Utsåld Ejendahls arena och derby! å jag hejar INTE på laget från staden jag bor i...

• nennesjuttioåtta

Lappisen, hej på dig!
    har det något med sprutor/nässprej eller vad du nu gör, som gör att du r så trött?

• nennesjuttioåtta

*bäddar fint och puffar kuddar*

Lägg er en stund här så kanske det känns bättre. En stödvila brukar hjälpa!

• nennesjuttioåtta

hmmm. Vad tråkigt! Nu när vårsolen börjar värma och allt! Kanske brist på någon kaninvitamin? B12 eller järn?

• nennesjuttioåtta

Lappis, jag vet inte riktigt (!!!!), enligt datum är det BIM på söndag, men om man räknar från ÄL så är det på fredag.
    Förresten så är det ju inte ett måste att ha en BIM-lista eftersom det känns som att vi inte är så många som är...kvalificerade.

Liten
    men vännen, jag har totalt missat att du varit blue! *kramar om* Förlåt och vad skönt att det börjar ljusna!

• nennesjuttioåtta

iuuck Lappis, är det då den beryktade bautaklumpsmensen ska komma? *ryser*

• nennesjuttioåtta

Snartis
    oooh, jag antar att hon ändå var välkommen, eller?

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2008-03-18 16:02:32 följande:
    nenne - förhoppningsvis kommer den inte men det jag menar är värst är den där väntan. Jag är ju tekniskt gravid när de stoppar in den lilla blastocysten och sen är det två veckors väntan....då man klämmer sig själv på brösten och undrar "gör det ont", man tittar bestört ned i toaletten "något blod?" osv Samtidigt försöker man förtränga allt detta ...vilket jag aldrig lyckats särskilt bra med. Det är hemskt - I HATE IT! Liten - ja du är inte ensam om att känna så men jag förstår om det är frustrerande.
    Ja, herregud vad det kläms på bröna, jag kollar hela tiden att de fortfarande gör ont. Och man törs knappt torka sig efter att man varit på toa och analyserar trosorna in i detalj. Men jag antar att kärringen dyker upp när vi väl är i stugan och bara har utedass. Hon är inte bara ond utan jävligt töntig också.

Tänkte att du menade mastodontblödningen som du pratade om förut men den kanske skulle kommit tidigare, när du skulle börja spraya? har fortfarande ingen koll på proceduren. Jag undrar om det är en försvarsmekanism eller att jag helt enkelt inte läser riktigt. Är det ÄP nästa vecka? *kramar tummarna*
  • nennesjuttioåtta

ä, här ska det inte blödas alls på ett bra tag, för någon av oss!

Eller i alla fall inte för oss som inte vill ha den

Svar på tråden Barnkarusellen