Inlägg från: nennesjuttioåtta |Visa alla inlägg
  • nennesjuttioåtta

Barnkarusellen

neeeeeeej här är det katastrofläge (ok, inte riktigt...). Aladåben dök upp NU! Why... ? *krokodilgråtande dramaqueen*Jag ska ju inte börja kissa förrän imorgon! Och trodde att det var fredag som det egentligen skulle vara dags och nu hinns det ju inte fyllas på några soldater eftersom maken inte är på plats. Fuck! Not!

Jaja, hahahha solen skiner och den här vita kramtröjan jag har på mig värmer skönt. Svårt att skriva på tangenterna bara.

Vad kul med några nya fejs!

• nennesjuttioåtta

*gulp* 7 MF!??! Herrejösses FruKjörling, hur pallar du det? Du måste då vara fertlil som tusan som lyckas bli gravid så många gånger på så pass kort tid, men attans att det inte fastnar!!

• nennesjuttioåtta

hoppas det löser sig snabbt!!!

• nennesjuttioåtta

Lappis
    jag tror att det är en föråkare så böjen borde förhoppnignsvis komma på torsdag och då är det passar det ju bra.

• nennesjuttioåtta

mugglan, hahaha du är redan på tjocken igen!

• nennesjuttioåtta

tihiii försnigel, Pfffaaahahahah!!

• nennesjuttioåtta

hej snartis! Du verkar ha koll!

Lappis, sätt på något annat än datorn du. Jag får bara blåmärken så jag försöker att hålla mig ifrån det med.

Nu måste jag gå. Ha det så bra!

• nennesjuttioåtta

hej alla!

Vänner, vilken kärleksförklaring! Jag blir alldeles rörd! på dig! Vad goa ni är allihop!!!

Sweetie, heheheh nu har jag kollat vad det blir - vad skoj! Kul att din magkänsla var fel!

Lappis - ooooh vilken spänning du skapar! Är det det ena eller är det månne det andra....? Kan de se något på UL imorgon, om det är blödning eller bulle på gång? Eller du kanske ska testa, men jag hade inte gjort det för jag tror att min kropp inte är kompatibel med grav-tester och spottar ut det som eventuellt finns därinne så fort man tar av korken på ett test, trots att mensen är flera dagar sen men JUST efter att man har kissat klart så kommer den. Jävla otyg. Håller tummarna!!!

Själv är jag lite trött i ryggen efter en rejäl omgång hos naprapaten. Eller kiropraktorn. Kan inte skillnaden. Skön massage och sen sprak i ryggen. Jag har snett bäcken och nu har det känts ett tag och det var bäst att passa på nu INNAN det eventuellt flyttar in något troll i grottan. Men nu blir det vila några dagar så jag får hålla mig från träningen några dagar. Och jag som redan blivit försoffad. Förra helgen åkte vi ju till skogs så då missade jag 2 pass och nu missar jag 2 pass till. Men det är väl bara att luta sig tillbaka i soffan och knapra vidare på något jag hittar i skafferiet.

Ingen böj imorse heller. BRA! Vänta någon dag till, snälla....

• nennesjuttioåtta

hej AM förresten!

Snartis, jag har också ett festhäfte om du vill kika. Inboxa mig så kan jag maila en PDF. Alltid något man kan plocka, kanske?

Zozo
    skönt att det var lugnt men jag förstår att du blev lite skraj!

Nattsson
    vad var det du såg i vardagsrummet...? Jag blev helt spattig själv, hahah!

Svar på tråden Barnkarusellen