Cicci ? usch och fy; stackars dig med all denna sjuka och så inte få sova ordentligt ovanpå alltihop! Du måste ju vara helt slut! Samtidigt får du ursäkta, men jag kan inte annat än garva åt dina öppenhjärtiga beskrivningar av dina sjukdomsdagar! Jag förstår att det inte var kul, utan bara jobbigt, men du har ett himla roligt och levande sätt att berätta om det. Hoppas att ni kommer på banan ordentligt igen nu, med både magar och sömn. Med envishet kommer man ju i många lägen långt, så jag tror säkert att det löser sig med Victors sömn om ni bara ger er den på det. Kram!
Vilma ? det är aldrig kul när tanten dyker upp, så jag skickar en tröstens tanke till dig! Hoppas att nästa ÄL dyker upp på lite kortare tid, men det borde ju finnas goda utsikter till det, för nu verkar ju din kropp ha kommit igång någorlunda i alla fall.
Lappis ? helschysst alla hjärtans-present du fick; om du frågar mig kan man inte få något bättre än skor! Extra kul när man har ett speciellt tillfälle att använda dem vid också, som en bröllopsfest. Så himla skönt med vårväder också; 17 grader och sol låter helt perfekt. Själv ska jag till Madrid nästa helg, och hoppas på liknande väder där då. Väderprognosen ser i alla fall lovande ut, så jag hoppas att det håller i sig.
BS ? vad skönt att det går framåt både med Iris nattamning och hennes sömn! Allting måste ju inte gå framåt med jättekliv, men det är ju skönt bara att se att det går åt rätt håll. Kul!
För egen del har jag haft en ganska lugn helg, med firande av svärfars 60-årsdag. Han valde att ?fly fältet?, så idag har vi varit på Svaneholms slott bara den närmaste familjen (6 personer) och ätit en god middag. Den gav inte vad Muggles kallar matorgasm , men det var OK som söndagsmiddag räknat. Till förrätt åt jag en bakelse med jordärtskocka, till huvudrätt fasanbröst med portvinssås och till efterrätt blev det chokladmousse med hjortronsyltgömma.
Nu har jag dessutom helt gått över till mammabyxor, för magen har fullkomligt exploderat den senaste veckan. Det syns väldigt tydligt, för jag är ju väldigt solbränd på magen nu, efter semestern, men sen magen började växa har naveln ?vänts ut-och-in?, så den är ju alldeles vit, eftersom ingen sol nådde dit i förra veckan. Häftigt att skillnaden kan vara så stor bara på några dagar. Hittills är jag ägare till endast ett par mammabyxor, så imorgon ska jag ge mig ut och se om jag kan hitta något mer par. Det par jag äger är ett par jeans, och imorgon kväll ska jag ut på Lunds bästa restaurang tillsammans med viktiga jobbkunder, så jag hoppas jag hittar något annat att ha på mig innan dess.