Inlägg från: Telemarkgrrl |Visa alla inlägg
  • Telemarkgrrl

Barnkarusellen

Jag skulle på anställningsintervju idag men gubben dök inte upp. Efter tio minuter ringde jag upp honom för att kolla att jag stod på rätt ställe och då sa han att han blivit försenad och inte kunde komma. Men alltså, GÖR man så?!? Han kunde väl för fanken ha ringt och sagt att han fått förhinder?! Nääää, nu är dom rökta på det där företaget. Om dom inte erbjuder en massa pengar förstås.

• Telemarkgrrl

Grattis till jobbet, Vänner! Det lät ju verkligen helt perfekt med billigare boende, högre lön, kortare arbetstid och längre semester!!

Vad sägs om brunch på Mornington den 23:e? Det är ju lite av vårt stamhak. Jag tror att dom har brunch mellan 12 och 16, när åker ni hem till Göteborg igen?

• Telemarkgrrl

Storasyrran, det är en liten trådlunch imorgon också om du har tid och lust att ta dig in till stan? Kl. 11.30, nedanför rulltrappan till Gateau inne i Sturegallerian.

• Telemarkgrrl

Tack snälla söta för det trevliga lunchsällskapet! Och ett särskilt stort tack till Livia, vilket litet charmtroll! Det var nog det första barnet någonsin som inte börjat gråta när jag tittat på det.

Nattson, jag var också nervös första gången jag skulle på tråddejt men det är ju fantastiskt vad alla är trevliga här i tråden. Nu behöver du inte vara nervös till nästa gång.

• Telemarkgrrl

Välkommen hem Tinga!! Ska spännande att läsa om er resa sen!

• Telemarkgrrl

Tinga skrev 2008-02-12 09:41:33 följande:

Haha, fjuttigt med en - fråga alla enbarnsmammorna i tråden hur fjuttigt det är!
    Eller oss som inte har en och inte verkar att få någon heller.
  • Telemarkgrrl

Frejis, känns det inte rätt så är det helt rätt att ställa in (eller skjuta upp)! Håller tummarna för att du fortsätter att gå i din mammas fotspår!

• Telemarkgrrl

AM, jag tror inte att någon har bokat brunchbordet än så du (och särskilt Livia ) får jättegärna hänga på!

• Telemarkgrrl

Lappis, status idag är huvudvärk och ryggvärk. Hoppas att det är något tillfälligt. I synnerhet eftersom jag har jobbmöte kl 18 ikväll med påföljande middag, det blir en lååååång arbetsdag.

• Telemarkgrrl

Jag kör på Treo, enligt papprena från kliniken får man inte ta det ÄP-dagen men det står inget om dagarna innan. Alvedon är sockerpiller.

Svar på tråden Barnkarusellen