Hmmm, vad var det mer som jag skulle kommentera?
Telis & Lappis - spännande att följa ert "sprutande" - som vanligt lär man sig en hel massa!
Frejis, vad härligt att möta våren i Paris!! Jag vill med!! Minns en påsk som jag var där för många år sen & hälsade på en pluggande kompis. Såååå mysigt!
I år blir det första gången på säkert åtta år som jag inte möter våren i Amsterdam hos brorsan. De är snart i flyttartagen till nybyggt hus & vi ligger lite lågt på resefronten ett litet tag till. Känns konstigt, kom jag på idag!
Men annars så har det ju varit GRYMT vårväder idag! Var ute i två timmar & njöt av solen, tog en kaffe på Victoriapassagen & använde inte vantar på hela tiden. Härligt! Intill stadsbiblioteket blommade vårgäck (tror det heter så) - ur led är tiden!
Har varit lite anti att vara hemma de senaste två dagarna, men solen gjorde verkligen susen! Inget speciellt så egentligen, Amanda är en solstråle som sover som en stock så fort vi går utanför dörren, men har känt mig lite ur gängorna & låst kanske? Amningen är ju kanon att det funkar, men ibland blir man lite väl låst. Att pumpa ur har jag aldrig riktigt lyckats med - blir bara slattar (=meningslöst), så jag har lagt ner det. Fast samtidigt nu när jag tänker på det lite mer (& skriver samtidigt...), så är det ju bara för en väldigt begränsad tid, max sex månader & dessutom kanske enda gången ngnsin i mitt liv - så utifrån det perspektivet så är det ju lugnt egentligen
Nu ikväll har jag varit alldeles fantastiskt oglamorös & storhandlat på Maxi inför helgens dopkalas. Fascinerande att man kan tycka att det är riktigt skoj numera - lämna A hemma & gå runt bland hyllorna & filosofera alldeles själv