• Lapinette

Barnkarusellen

Tinga - vad skönt att du går ned på halvtid och fick prata med en bra läkare. Förstår absolut att enbart jobb och så vila måste bli stressande och jäkla tråkigt i längden. Skönt med lite egen tid och pyssel hemma innan det är helt slut med den saken .

• Lapinette

Nattson - välkommen hem! Vill också höra om Kanada.

• Lapinette

Muggles - japp, jag är nöjd. Läkaren sa 7-8 stycken och då kan det ju vara så att det inte finns ägg i alla blåsor.

Det är väl en anledning till att de tar betalt för lopp. Om man inte behöver betala så kanske man struntar i det och ligger hemma på soffan istället .

Härligt med Korsika! Har alltid velat åka dit men det har inte blivit av...fast vi bodde så nära förut.

• Lapinette

Om vi hade pengar ...la, la, la!!! så skulle vi nog ha vår lägenhet här i Stockholm samt en i Cannes. Det vore verkligen det optimala - att bo i Cannes från september till maj och sen ta sommarmånaderna i Stockholm.

I övrigt fick jag precis blomsterbud från min underbara make !

• Lapinette

Telis - är det "bara" det du önskar!

I sådana fall ska jag nog lägga till en lägenhet i franska alperna men samtidigt så går det ju att åka upp över dagen från Cannes så jag ska kanske nöja mig med det.

• Lapinette

Sweet - jag väljer Frankrike då jag vet att det är möjligt att pendla där emellan väldigt lätt. Åker vi till andra sidan jordklotet så blir det inte lika ofta och då kan vi lika gärna hyra lägenhet eller ta in på hotell.

• Lapinette

Skulle vi ha så mycket pengar tar jag hellre in på flotta hotell när vi besöker övriga världen. Vill inte binda mig till ett par ställen.

• Lapinette

Telis - "Fransmän är ju så söta, språket så fint och maten så god". Ska berätta för min make .

• Lapinette

Förutom Stockholm - vilken är den vackraste platsen i Sverige?

• Lapinette

Jag undrar bara ska vi köra norröver eller åt sydväst om vi tar en Sverigesemester i sommar?

Svar på tråden Barnkarusellen