Barnkarusellen
Telis
hahaha *bugar*
Läste dessutom "På picken" och skrockad lite tokroligt åt ditt Hegerfors-inlägg.
Telis
hahaha *bugar*
Läste dessutom "På picken" och skrockad lite tokroligt åt ditt Hegerfors-inlägg.
grattis Kokisen! Oj, jag ska genast hoppa av dig, märkte inte att det var dig jag satt(e) på. Men jag väger inte så mycket så jag tror att det gick bra *borstar lite*
Hoppas du hade en tokbra födelsedag!
*blåser i krulltreumpeten*
åååh koko du... Jag kämpar men det är svårt. Tar du dessutom på dig ett par arbetarbyxor med reflex så går jag upp i brygga!
Tinga
hahha, jag är allt lite avundsjuk på dig som ska få tvillingar och håller alla tummar och tår för att jag också ska få fler på en smäll, när man ändå är på smällen.
zozo
det är inget fel på decemberbarn, förutom att vi är snåla och funderar på hur man överlever julklappar och födelsedagspresenter på samma gång! min pappa är född 30 december och han fick gå med de som var födda året efter. Men det där har vi redan diskuterat. Och hemma är det inte längre några betänkligheter om det skulle hända.
Mrs B, skönt att dopet gick bra! Hoppas du får pusta ut nu (om det hinns med). Är inte säsongen slut snart så att du får lite mer hjälp med familjebestyren? Kanske dags att säga upp sig från projektledartiteln... Hoppas att det ordnar sig!
nu måste jag äta... kommer kanske tillbaka (har inte så mycket att syssla med idag, tur att ni finns!)
nä, det är ju en sak som man har lärt sig; att det inte går att bestämma när det ska bli barn. Jag kan slänga hela agendan åt helvete Vi är nu båda rörande överens om att ett decemberbarn skulle även det vara oerhört välkommet. Även om jag funderar på hur vi gör med julfirandet då vi har rätt långt till bådas föräldrar och det var MIN familj på tur och dit är det 27 mil (heheheh men det innebär att jag har 2 upp på att fira där, moaahahahha !!!) Nåja, nu är det inte något i magen så det bekymret behöver inte ens uppstå.
Pratade med en gammal kollega vars fru är gravid i v 30 och har legat på sjukhus sen 5 veckor tillbaka. Deras första barn föddes väldigt tidigt och det har varit samma med denna graviditeten, men nu är hon ju på rätt plats åtminstone, om det skulle komma nu. Han får "leka" ensamstående 2-barnspappa. Stackars henne som inte kan göra annat än att ligga på rygg i flera veckor....
GAAAAAH snart är även jag 30! HJÄÄÄÄLP!!!!!
Det kan man inte tro...
*värmer vetekudden till Telis*