Barnkarusellen
Mrs B skrev 2008-03-03 13:46:36 följande:
hhahahaha! Jag ska göra en lista med fräna svar tillbaka redan nu (neeejjj, det kanske fungerar som preventivmetod att vara så förberedd)
Mrs B skrev 2008-03-03 13:46:36 följande:
hmmm. när min man var nyfödd gick stolta svärmor på stan och träffade en tant som böjde sig ned och kikade på underverket och sa" Ja, inte vet jag om han var så söt direkt, men det är väl så där de ska se ut".
jag tror hon blev mållös (första och enda gången, hahaha)
här är det uppehåll och snön ligger fortfarande kvar. det blir åtminstone lite ljusare!
mugglan, förresten, vi har väl alla våra grejer som vi tycker är jobbigt som vi trots allt borde glädja oss för? Jag gnäller ju över detta med frånvaro av barn trots att jag i alla fall har någon att vilja få barn med. Och jobb. Bor fint. Många vänner.... Men en tankeställare är ju alltid bra (fast jag vet inte vad det var jag skrev som gjorde att du fick dig en). Var inte rädd att gnälla över vagnandet (även om jag inte tycker att du gjort det!)!
ja, och om man går höggravid mitt i vintern så tycker folk att det är dumt för då finns inga ytterkläder som passar ändå, och man kan väl inte köpa en ny jacka som man bara kan ha i någon månad.
När fan ska det passa omvärlden att man är gravid???
Lapinette
Pffft *skakar på huvudet* Hon verkade ju ha alla muffins i korgen...
det är ju därför som vi väntat, eftersom vi träffades så tidigt och då fick det ju ABSOLUT inte hända någon "olycka". Det sitter ju kvar, för vi känner oss fortfarande unga.
Zozo, har du inte funderat på ett chip i nacken på henne kopplat till ett larmsystem som utlöses när hon är närmre än 5 mil?
för många, för få, bara flickor, bara pojkar, för tätt, för mycket sladd, för sent, julafton, för tidigt, med fel karl... Allt detta ska man försöka undvika med något som inte går att planera in i detalj när och hur det sker. Lätt liv. Och vems norm är det från början?!?!?!