Barnkarusellen
Visst är det dags för plus! Gärna från t.ex. dig!
Har haft en jätterolig helg. Möhippan var helt otroligt rolig! Jag hade rejält ont i käkarna (skrattmusklerna) när jag vaknade morgonen efter. Har bara haft det en gång innan och det var efter min egen hippa. Det var dans till låten Fame i 80-talskläder och så beachvolley med instruktör i ett par timmar, middag på Trädgårn i ett eget rum där och sen lite lekar och tillgång till nattklubben. Kom i säng kvart i 2. Tur att jag har en sån snäll make som lät mig sova ut ordentligt efteråt. (Eller så bäddar han mjukt inför motsvarande svensexa på lördag...) Ammade mina dagliga 5-10 min på morgonen och sov sen vidare till kvart i 12. Som i gamla tider!! Det lustiga var att vi på hippan var ju alla runt 30 (eller över rättare sagt). Men på utestället var de verkligen inte gamla och alla hade 80-talskläder på sig!! Så vi hade varit mer inne om vi hade behållt de kläderna på istället för att försöka parta till oss. Ja jösses, det är mycket man inte har koll på nu för tiden...
Izzie,
Tycker också ni tog rätt beslut gällande att inte berätta.
Babysimmet har funkat jättebra för oss också. Han fick ju magsjuka efter att han varit där en gång, men det verkar hela Göteborg ha haft, så det vet jag inte om vi inte hade hade fått ändå. Han smygstartade vid 4 mån. Nu går vi inte längre, men det är nästan så jag halvt ångrar mig ibland, men det finns ju drop-in-sim.