Telis - stora bamsekramar! Hoppas att det kan bli lite bättre med mamsen.
Lappis - jag kan tyvärr inte säga att känslostormarna upphör om du blir gravid. De tycks fortsätta inabsurdum. Jag kan vara överlycklig och tycka att livet är pest på en och samma dag... Snacka om solar och pannkakor.
Frejis - lycka till idag. Hoppas att ni kan få några vettiga förslag på ev fortsättning.
När jag gympar har det hittills varit mamma-barngympa, dvs Mindre ligger på en matta framför mig, eller sover i sin lift i ett hört. Det har funkat super. På SATS kändes de flesta barnen rätt friska - men här i Tyresö där det var lite större barn med kändes det som att förkylningarna florerade. Jag tänkte ta och pröva barnpassningen snart med. Sen kan det ju funka på helgen någon gång att maken tar Mindre och jag går och gympar. SATS i Sickla ligger ju tack och lov nära Claes Ohlsson...
Muggles - 13 veckor är lilla tjejen. Och inatt fick jag plötsligt sova till 3, men då hade hon sovit 30 min i taget hela dagen, typ 5 gånger. Inte mycket. Rätt ofta tror jag att hon vaknar av att magen jobbar, gaser och annat skoj som inte luktar hallon. Svårt att vyssa mot det.
Idag är det vaccinationsdags - får se hur mycket sömn det blir efter det...