• Lapinette

Barnkarusellen

Sorry tjejer, mycker sprutproblematik här på tråden idag!

• Lapinette

Frejis - jag ska möta våren i helgen i Barcelona!!!!

Nattson - uuuäääk vad äckligt! Varför vill de inte spola?

Telis - min make är med sina chefer (samma nationalitet) i Barcelona just nu, fast där är det ju vanligt med tapas .

• Lapinette

Ja, kulturkrock så det slår härliga till! Skulle nog försöka undvika att gå på toaletten om jag jobbade hos er.

• Lapinette

Men de hade gillat vårt gamla badrum, vi hade bidée!!

• Lapinette

Liten - det här hittade jag på FL. Vet inte om det kan vara intressant.

Amningsrum/micro/kök:
    -Debenhams
    -Kulturhuset höst upp
    -Kista galleria, nere under foodcourt
    -Täby centrum
    -Solna centrum
    -Små grodorna (Fleminggatan)
    -Vällingby centrum, i källaren under restaurangerna
    -Simple world (Karlavägen)
    -Nacka forum (finns en soffa i skötrummet)
    -NK (precis utanför de allmänna toaletterna)

Avskilda ställen som fungerar bra för amning:
    -PUB-huset nere bredvid BR leksaker
    -Gallerian, längst ner längst bort & längst upp till vänster
    -Sollentuna centrum, längst upp, mot hissen

Skötrum:
    -Kista galleria, vägg i vägg med amningsrum
    -Västermalmsgallerian
    -Baby Planet (St Eriksgatan)
    -Vällingby centrum
    -Sollentuna centrum
    -Nacka forum
    -Kungshallen, gå fram till Taco Bar och be dem öppna dörren.
    -NK (precis utanför de allmänna toaletterna)
    -Utanför designtorget på Götgatsbacken (innanför WAYNE'S COFFEE), vid toaletterna.
    - Biblioteken (Årsta, Kungsholmen-på övre plan/barnavdelningen.)
    -Stadsmissionens café i Gamla Stan.
    -Globen City

• Lapinette

Trevligt med blommor BS!!!

Själv tittar jag bara in lite hastigt här för att önska alla en trevliga Alla hjärtans och helg. Ska göra det sista här och sen drar jag till Barcelona!!!

• Lapinette

Hola amigas,

Sitter på hotellrummet i Barcelona och läser om Cissis rännskita och annat . Kan ju inte vara utan er och här har vi ständig uppkoppling. Kunde dock inte logga in och skriva häromdagen då BT sa att jag använde fel lösenord. Crap!

Nåja, har förstått att Telis har ökat sin dos för att få så fina ägg som möjligt och att det troligen blir dags på torsdag. Hur länge har du då sprutat, måste vara typ 12 dagar?

Kan bara säga att vi har det superbra här och jag fick idag min Valentine present, ett par exklusiva skor som jag ska ha på bröllopet i Paris om en månad.

• Lapinette

Japp, här i Barcelona är allt bara bra! Dessutom riktigt härligt vårväder med 17 grader och sol. Åker absolut nästa år igen när maken är här på mässa.

• Lapinette

Vilma - har testat rosenrot men inte pga ägglossningen utan mest för att bli pigg etc. För mig hjälpte inte dessa örter och mediciner men Cissi tog en jäkla massa och blev gravid. Rosenrot, bisolvon och så vanliga vitaminer.

Tror du inte att din cykel kommer att bli ganska så normal framöver? Jag menar nu har den ju kommit igång. Kanske gå och göra ett gynbesök bara för att checka att allt är ok och höra med läkaren vad han/hon tycker.

• Lapinette

Ser att Cissi är inne! Hej din fyllekaja!

Här har vi äntligen sovit ut efter två sena nätter på Barcelonas barer. Igår störtade vi i säng före 0:00. Så skönt!

Svar på tråden Barnkarusellen