080809 del 3
Nu har jag också hittat er igen
Nu har jag också hittat er igen
Vi kommer att åka till Paris dagen efter och sen p kryssning till Karibien i slutet på november. Känns helt underbart, en sååååå fin båt. Åker med Star Clipper
Idag var jag och talade med floristen om buketten, kommer att bli så vacker. Limegröna orkideer, rosa spräckliga kallor, prima ballerina rosor och lite grönt. Känns perfekt!
Vet inte hur jag ska göra med slöja. Har varit helt säker på att jag ska ha det, har tom köpt en men nu börjar jag bli osäker. Kanske blir det lite blommor istället.
Ja ja, vi får se.
Allt börjar ta form nu iaf, nästa stora beslut blir menyn. Hur går det för er andra med det? Har ni menyn klar redan iså fall vad ska ni bjuda på.
Låter supersmaskigt!
Hur mycket dricka ska man beräkna. Vi kommer inte att bjuda hela natten lång eftersom vi inte kn ta med egen dryck, men bjuder givetvis på brudskål och vin till maten samt till tårtan
Funderar också på om det ska vara kaffe och avec till desserten och då kanske skumpa till tårtan.
Eller dessertvin först och sen kaffe och avec till tårtan, vad tycker ni.
AoM
Vilka vackr inbjudningskort!! Super fina
Stackare, det blir så ibland! Ni får spara skagenmyset till helgen, vi är ju snart där!
Nu är inbjudningskorten klara, ligger i kuvär med adresser på och väntar på att få ett frimärke.
Jag började så smått på gästpressentationen till festprogrammet. Iinte så lätt att skriva nästan 80 fyndiga pressentationer, men nu har jag fått ner lite fakta om så gott som alla gästerna iaf. Kommer bli ett projekt som tar tid
Nilia
Vilken fin sida ni gjort
Matteve
Jättevacker!! Jag har också tittat på den men det blev an annan till slut men den är otroligt vacker! Grattis
Va kul med så många nya i tråden. Själv har jag fastnat i skoträsket. Det är så svårt ju... Hittade de perfekta skorna Rosie o Donell från Hasall frågade om priset 2995. Helt galet, är det pesetas eller? Men nu jämför jag ju alla andra skor med dessa perfekta! Skit också att de var så dyra!