080809 del 3
Jag ska inta köpa dom, tyvärr. För mig är det för mycket för ett par skor, men hur ska jag kunna hitta ett par lika fina
Jag ska inta köpa dom, tyvärr. För mig är det för mycket för ett par skor, men hur ska jag kunna hitta ett par lika fina
5 månader!! Wow va tiden går fort!
Emkalo
Jag och m2b var på Kuredo för 2,5 år sen. Det är ett paradis! Ni kommer att få en fantastisk Beöllopsresa
Ja nu är det dax för Bröllopsfinalen
Jag funderar på att göra fransförlängning, är det någon av er som gjort det? I så fall hur länge höll det sig snyggt?
Skit! Har precis räknat ut att jag kommer att få mens på bröllopsdagen som kommer att hålla i sig hela vistelsen i Paris.
Tur att det finns piller mot problemen i alla fall :)
Jag äter P-piller så får knapra en vecka extra
Cindell
Tycker att det låter som ett toppen pris, vi betalar 2200 för bara vigseln.
Har inte bestämmt hur det blir till festen men just nu så lutar det åt DJ. Usch, det börjar dra iväg!
Glad påsk på er alla!
Jag beställde en klänning från lillsessan just som jag ska ha dagen efter bröllopet när vi ska ha Brunch på en jätte mysig hamn restaurang nära hotellet vi ska på på. Nacka J om någon känner till det, känns toppen bra. Kommer att känna mig jätte fin då också :)
Vi vet inte heller vem vi får, semesterchemat ska vara klart i slutet på april så då får vi veta!