Inlägg från: cindell |Visa alla inlägg
  • cindell

080809 del 3

Fotograf - gratis
    Kläder - ca 7 000
    Tårta - vet inte, det ingår i kuvertpriset

• cindell

Har ni som köper axelbandslösa klänningar några tips på bra bh:ar? Jag är nyfiken på de där unique bra och wonder bra eller vad de heter. Men litar inte riktigt på att de håller behaget på plats. Vad tror ni?

• cindell

AoM: Ja jag har ju inte den nättaste bysten direkt

• cindell

Min kommer nog hålla brösten på plats ganska bra iaf. Men jag vill ju inte att de hoppar ur när vi dansar natten lång

• cindell

Känner mig lite segtänkt idag. Menar du att dina kompisar ville att barnen skulle med?

• cindell

Hur har ni förresten skrivit när ni har barnfritt? Fungerar det att skriva:
    Vi gillar barn jättemycket men den här dagen har vi en vuxenfest. De är dock välkomna att medvara under cermonin.

• cindell

Ja det ska bli intressant att se vad vi får för respons på våra inbjudningar. Vi ska ju också ha barnfritt. Men det känns som att det är skönare både för oss och för alla andra att ha barnfritt. Annars kan ju inte föräldrarna heller bara slappna av. Eller?

• cindell

Det var ju smidigt skrivit...

Idag kan jag även checka av min m2b;s kläder. Gud så stilig han blev i plastrong, väst och kostym

• cindell

Det är tydligt att jag kommer få en hel del konstiga förfrågningar när inbjudningarna väl är skickade alltså. Förstår inte folk att det kostar pengar????

• cindell

AoM: Jag förstår att du är lite smått hysterisk. Skulle nog jag också vara. Finns det inget annat boende i närheten?

Svar på tråden 080809 del 3