Inlägg från: cindell |Visa alla inlägg
  • cindell

080809 del 3

Jag har börjat fundera på en tredje låt till cermonin. Vi ska ha Ulf Lundell - Kärleken förde oss samman och Anders Eneroth - Ett liv för mig. Men jag är sugen på att lägga dit en tredje låt. Några förslag?

Dessutom funderar jag lite på vilken låt man ska ta till valsen. Har ni bestämt den redan?

• cindell

Den va jättefin! Va tvungen att söka på youtube hade inte hört den förut.

• cindell

virvel:

Jättefin text, har aldrig lyssnat på den så noga

Vad många texter jag missat...

matteve:

ja den har jag hört förut, tycker den är fin.

• cindell

Jag kommer gå iväg och få mina fixade, har så dåliga och klena naglar...

• cindell

Är det någon av er som har trubadur eller så under cermonin och festen? Vad betalar ni för det i så fall? Är 4500:- mycket pengar för alltihop?

• cindell

TyresöBrud:

Ja det börjar verkligen dra iväg. Skulle också kunna tänka mig att bara ha på cermonin. Men det är få som ställer upp på det och dessutom tyckte jag att det inte va så stor skillnad som sagt. Även om det är dubbelt upp från att bara vara med 20 minuter på cermonin...... Jag vet inte.... Vad ska jag dra in på liksom?

• cindell

hmm kanske inte var så dåligt pris då... Han mailade mig även häromdagen och sa att gaget kanske gick att rucka på... Gör han det är det ju inget att tveka på!

• cindell

Jag har redan skickat ut inbjudningskorten. För mina föräldrar och mina närmaste vänner blev det ett tecken på att det verkligen kommer hända Ingen har uttryckt att vi skickade ut dom för tidigt. Folk ska ju vara lediga och kanske boka något boende mm mm.

• cindell

Jag förstår inte varför alla runtomkring ska lägga sig i hela tiden? Jag är så oerhört tacksam att jag inte har hört något sådant än. Men jag kanske inte ska ropa hej än, det är ju ett tag kvar...

Svar på tråden 080809 del 3