Inlägg från: cindell |Visa alla inlägg
  • cindell

080809 del 3

Han kanske bara vill titta på cermonin....???????????????? Nej men seriöst. Har du typ fått alla konstiga svar eller frågor på dina inbjudningar? Börjar fundera på om jag ska skriva med ett ps. dumma frågor kan ni behålla för er själva!

• cindell

Håller på med det sista inför att skicka inbjudningskorten. Annars så är det ganska lugnt på just pysslingsfronten. Gör du placeringskorten innan du vet vilka som kommer?

• cindell

Jag blir så nervös när jag läser era inbjudningsproblem. Vi lade våra på lådan idag! Äntligen Hoppas verkligen inte att vi får samma problem som ni.

• cindell

Gud va allting håller på att bli verklighet nu. Skickade ut inbjudningarna igår som gjorde att det hela blev verkligt. Att två redan ringt och sagt att de kommer gör det hela ännu verkligen. För att inte prata om att ni börjar diskutera hindersprövning! Det börjar för en gångs skull kännas som att det verkligen kommer hända
    Alling har ju hela tiden legat så långt bort. Men nu tjejer är det snart bara 5 månader kvar!!!!

• cindell

Jättefina inbjudningskort? Var har ni köpt brudparet?

• cindell

bridesilly:

Hmm att du fortfarande får dom kommentarerna. Nu är det ju ändå inte så långt kvar. Kan förstå när mina vänner tyckte jag var ute i god tid när jag pratade om bröllopet i höstas. Men nu inser de mer att det är mycket att göra och planera.
    Jag håller med Nufsan. Skit i dom!

• cindell

Vi ska nog också ha serranoskina till förrätt. Laxen lät jättegod, kan inte riktigt placera hur efterrätten ska smaka. Men förrätt och huvudrätt blir säkert jätte bra

• cindell

Nej jag drömmer inte mycket, har haft en mardröm men thats it.

AoM: Hur går det med posten? Har du ringt igen?

• cindell

Ja jag trodde också att folk skulle höra av sig mer. Ingen från min sambos släkt har hört av sig och bara 9 från min. Det är ju visserligen ett bra tag kvar. Men inte ens min sambos mor och far har osat...

Svar på tråden 080809 del 3