• Virvel

080809 del 3

Nu är det dags att starta upp del tre för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.html

• Svar på tråden 080809 del 3
  • bridesilly

yes nu syns galleriet

fina klänningar

TyresöBrud skrev 2008-03-31 15:50:32 följande:
    Klarade jag det?
  • AoM

Så, nu har jag fått svar från prästen! Tur att jag hade ställt in mig på ett nej för ett nej blev det:( Han hade semester då.

Dock tipsade han om en präst och en organist i grannförsamlingen, har nu kontaktat dem istället!

• kalevala

ska till sömmerskan imorgon o mäta lite på min klänning....den är ju jättemycket för lång o har blivit lite stor runt midjan.....spännande

• MrsThurhagen

Jag har panik, är ju bara FYRA månader!! Gulp.

• AoM

Snart kan vi skicka in hindersprövan!

• bridesilly

usch jag har också lite smått panik när vi inte har någon präst, toastmadame har hoppat av, kan inte börja med vigselprogram innan vi fått en präst, har inte kommit på vad vi ska ha med i festprogrammet

• TyresöBrud

Blev så glad, när jag kom hem låg ett brev från församlingen och väntade. Vi är inbjudna dit den 9 april för att träffa präst, vaktmästare, musiker osv. Prata om vigseln, lyssna på psalmer och provgå altargången. Ett första möte för att vår vigsel ska bli värdig och oförglömlig som det stod. Sen en träff till ca 4 veckor före vigseln. Känns jätte mysigt, och det kom helt oväntat. Längtar tills nästa vecka!

Svar på tråden 080809 del 3